Lojistik firması Mars Logistics, Milk Run taşımacılık modeli ile otomotiv sektörünün dev firmalarına hizmet vererek yılda 100 bin sefer düzenliyor.
Capital ve Ekonomist dergilerinin öncülüğünde, IFS Türkiye co-sponsorluğunda hayata geçirilen ‘’Anadolu Markaları’’ toplantılarının 2018 yılındaki ilk durağı Konya oldu.
Boyner Perakende'nin Katarlı ortağı Mayhoola For Investments, şirketin yüzde 11.27'sini 117 milyon liraya alarak, şirketteki payını yüzde 42.68'den yüzde 53.95'e çıkardı.
Hayat Su, Türk basketbolunun köklü kulüplerinden Darüşşafaka Tekfen Basketbol Takımı’nın 2018-2019 sezonu boyunca “içme suyu” sponsorluğunu üstlendi.
Buypaycoin Yönetim Kurulu Başkanı Özgür Özçakmak, dünyanın dijital dönüşümle tekrar şekillendiğini söyledi.
Lüks perakendenin önemli oyuncularından biri olan Emper, Türkiye’de temsil ettiği küresel markalara bir yenisini daha ekledi: Swiza.
Üçüncü çeyrek kârını yüzde 12.4 artırarak 2.1 milyar liraya çıkaran Sabancı Holding, 9 aylık dönemde 3.4 milyar kâr elde etti.
Türkiye’nin en büyük karma kullanım projesi Metropol İstanbul, 2019 yılının Nisan ayında ziyaretçileriyle buluşacak.
Trabzonspor Kulübü, dijital ödeme sistemi Papara Card ile sponsorluk anlaşması imzaladı.
Türkiye'nin önde gelen giyim markalarından Hotiç, klasik şıklığı her sezon olduğu gibi bu kışta erkek moda severler ile buluşturuyor.
Blockchain teknolojisinin Türkiye’de yaygınlaşması amacıyla Türkiye Bilişim Vakfı (TBV) liderliğinde kurulan Blockchain Türkiye Platformu 32 üyeye ulaştı...
Oracle, Pegasus Hava Yolları’nın teknolojisine destek veriyor...
Silverline, SAP S4 Hana dönüşüm projesiyle 2018 SAP Türkiye Kalite Ödülleri'nden Bronz ödül kazandı.
Hotpoint ve Jamie Oliver, insanları evlerindeki israfı azaltmaya teşvik eden “Unutulmuş Gıdalara Taze Fikirler” kampanyasının bir parçası olarak “Taze Fikirler” Kafe’yi tanıttılar.
Yerli yazılım firması IAS bünyesinde eğitim veren IAS Business Academy (IBA), yeni dönem derslerine başladı.