Atlas Copco Kompresör, yeni ZT+ ve ZR 90-160VSD+ kompresörleri ile gıda ve içecek üretiminde oluşabilecek biyolojik, kimyasal ve fiziksel güvenlik tehlikesine çözüm getiriyor.
Yaklaşık 20 yıldır düzenlenen Best Business Awards yarışmasında önemli markalarla yarışan Enerya, “En İyi Müşteri Odaklı Yaklaşım” kategorisinde ödül kazandı.
Tekfen Tarım bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Alanar Meyvecilik tarafından üretilen kirazlar, International Taste Institute tarafından 2 altın yıldız lezzet sertifikası ile ödüllendirildi.
Yurtdışına da ihracı yapılan parfüm markası Vertus’un sahibi Çetin Akat, lüks parfümlere önem verilmesi halinde ihracatta gelecek vaat eden ürünler arasına girebileceğini belirti.
Genç girişimciler Kaan Günay ile Onur Kardeşler tarafından ABD'de kurulan Firefly, küresel teknoloji sektörüne yön veren iki dev girişim sermayesi fonundan 30 milyon dolarlık yeni yatırım çekti.
Geçen yıl Atina ve İstanbul’da gerçekleştiren ve turizme yön verenleri buluşturan Uzakrota Travel Summit, 2019’da daha büyük organizasyonlarla gerçekleştiriliyor.
2019’u atılım yılı ilan eden Elektra Elektronik, 6 kıtada 60 ülkeye gerçekleştirdiği tamamen yerli üretim trafo ve elektronik ürün ihracatını yüzde 70’e çıkarmayı hedefliyor.
PepsiCo, Lay’s Fırından için Facebook ve Instagram çözümleri kullandığı dijital kampanya ile TV’de yakaladığı erişimi yüzde 17 artırdı ve medya yatırımı olarak TV’nin 4 katı fazla geri dönüş aldı.
Uber, bugün itibarıyla İstanbul'daki UberXL faaliyetleri durdurduğunu, sarı taksi ve turkuaz taksi ürünlerini sunmaya devam edeceğini bildirdi.
Turizm Yazarları Derneği'ne (TUYED) Artvin’i tanıtan Atabarı Turizm’in sahibi Erhan Gazihan, kentin turizm merkezi ilan edilen bölgelerinde yeni konaklama tesislerinin devreye gireceğini söyledi.
Türkiye'de sadece sarı taksiler aracılığı ile faaliyet gösteren Ortadoğu'nun en büyük araç çağırma uygulaması Careem'in uyguladığı ödül programı ücretsiz yolculuk yapma fırsatı sunuyor.
Ege kıyısının en önemli yaşam projelerinden biri olan Kaplankaya, bu yıl 2.’sini gerçekleştireceği “Harvest Kaplankaya” ile sağlıklı yaşamın uzman isimlerini bir araya getirecek.
Dünya Ambalaj Örgütü (WPO) tarafından düzenlenen ve sektörün en prestijli yarışmalarından olan WorldStar 2019 Yarışması’nda Türk şirketler 22 ödül birden kazandı.
Kurlardaki yükselişin ticari riskleri artırması, Türkiye’ de değişen ticari anlayışla beraber zaten büyüme trendinde olan ticari alacak sigortalarına olan talebi büyüttü.
KalDer İzmir Şubesi, bu yıl gerçekleştirilecek'nda (MAS) ''Retrofütürizm'' ana teması ile 12-13-14 Haziran'da İzmir Hilton Oteli'nde katılımcılarla buluşacak.