Dünyada bugün yönetici yetiştiren, 13 binin üzerinde yönetim okulu mevcut. Bu alanda talep, her yıl artış gösteriyor. Rekabet de giderek tırmanıyor.
Yeni formatımız, şirketimizin büyüme hedefi içerisinde öncelikli yer teşkil ediyor” diyen, CarrefourSA İnsan Kaynakları Direktörü Asena Yalınız, sorularımızı yanıtladı.
Capital, genç profesyonellerin radarındaki şirketlerin İK yöneticileriyle konuşarak yeni mezun gençlerin iş görüşmelerinde yaptıkları hataları belirledi.
Doğa Koleji'nin Genel Müdür Yardımcısı Serkan Bünyamin Çelikten, bu büyümeyle beraber önümüzdeki dönemde her yıl 1.500-2.000 arası öğretmen istihdam edeceklerini söylüyor.
Genç Capital, stajyerlikten yöneticiliğe yükselmeyi başarmış, henüz 30’larında olup kariyer basamaklarını sağlam adımlarla çıkmaya devam edenleri bir araya getirdi.
Pegasus Hava Yolları İnsan Kaynakları Direktörü Didem Egeli, Genç Capital’e İK stratejilerini anlattı. Yeni mezunlar ve stajyerler için hangi olanakları sunduklarını ve onları nasıl bir kariyer yolculuğunun beklediğini paylaştı.
Türkiye’de gençler arasında işsizlik oram yüksek. Ancak şirketler dünyasında pek çok pozisyona uygun eleman bulunamadığı da bir gerçek. Örneğin çok aranan pozisyonların başında satış ve mühendislik kadroları var.
Geçmiş elektrik teknolojilerinden günümüzde halen kullanılan 5 örnek, teknolojinin gücü ve inovasyonların kalıcılığı hakkında bize çok çarpıcı bir hikaye sunmaktadır.
Trafik yönetim sistemleri, çeşitli bilgilerden faydalanarak belirli caddeler ve bölgeler için hava kirliliğini azaltıcı stratejiler geliştirilmesine yardımcı olabilir.
Her ne kadar enerji ve ulaştırma sistemleri gibi modern altyapılar, hayatı daha da konforlu bir hale getiriyorsa da arıza yaptıklarında sonuçları bir hayli ağır olabiliyor. Bu gibi kesintileri önlemek için Siemens, teknik sorunların ortaya çıkmadan önce algılanmasına yardımcı olacak sensör verilerini değerlendirmek amacıyla çeşitli iş ortaklarıyla birlikte çalışıyor.
Mesajını hızlı ve eğlenceli şekilde vermek isteyen markalar, hedef kitlesine ve amaca yönelik tasarlanan yarışmalarla sosyal medya üzerinden beklentilerine kavuşmaya çalışıyor. Bu heyecanlı yarışmaların markalara yaptığı katkılar ise uzmanlara göre saymakla bitmiyor...
“Yeşiliz projesiyle çalışanlarımızı işte, evde, her yerde yeşil olmaya yöneltmeyi hedefledik." diyen Eczacıbaşı Kurumsal İletişim ve Sürdürülebilir Kalkınma Grup Başkanı Okşan Atilla Sanön ile konuştuk:
Söz konusu sürdürülebilirlik olduğunda şirketler sorumluluğun sadece kendi iş süreçlerinde bitmediğini düşünüyor. Bu nedenle tedarikçilerinin iş yapış tarzını mercek altına alan şirketlerin sayısı artıyor.
Son 6 yılda hayata geçirdiği enerji verimliliği projeleriyle enerji yoğunluğunu yüzde 30 azaltan Tofaş Endüstriyel Operasyonlar Direktörü Akın Aydemir, şirketin çevre ve sürdürülebilirlik stratejilerini anlattı.
Geri dönüştürülebilir ambalajlar ve çevreci ürünler ise vazgeçilmezler arasına girdi bile. İşte İstikbal'den Banvit'e Konya Şeker'den Çalık Denim'e Anadolu şirketlerinin sürdürülebilirlik karnesi...