Türkiye'de 91 şirket, 116 fabrikada oluklu mukavva üretimi gerçekleştiriyor. 2012 yılında yaklaşık 1 milyon 772 bin ton oluklu mukavva üreten sektör, üretimde bir önceki yıla göre yüzde 4 büyüdü.
Margarin sektörü, 2012'de bir önceki yıla göre yüzde 11 büyüdü. 2008-2011 döneminde yıllık 800 bin ton olan üretim kapasitesi, 2012'de 850 bin tona yükseldi.
Açıkhava reklamcılığı, 2012 yılında yaklaşık yüzde 20 büyüdü.
Avrupa'nın 2012 yılında yaşadığı ekonomik durgunluk dolaylı olarak etiket sektörünü vurdu.
Mücevher sektörü, 2012 yılını hacim olarak 2011 yılına göre yüzde 42,6 artışla kapattı.
Sabun, 2009 yılında yaşanan global ekonomik krizden en az etkilenen sektörlerden biri oldu.
Sektör 2012 yılında 2011'e göre yaklaşık yüzde 10 büyüyerek karma yem üretimini 14,5 milyon tona çıkardı.
2012 yılında Türkiye'de su pazarının hacmi yüzde 4'lük büyüme ile 10,3 milyar litreye ulaştı.
2014 yılındaki büyüme, yüzde 4-5 arasında gerçekleşebilir.
2008'de kendini göstermeye başlayan küresel ekonomik kriz sonrasında dünyada gemi siparişleri önemli oranda düşüş gösterdi
Makarna sektörü, son yıllarda olduğu gibi 2012 yılını da büyüyerek geçirdi
Türkiye finansal kiralama sektörü, işlem hacmi bazında yapılan dünya sıralamasında 24'üncü sırada yer alıyor.
Madencilik sektörü, 2012 yılında ihracatını 2011 'e kıyasla yaklaşık yüzde 8 artırarak 4 milyar 182 milyon dolara ulaştırdı.
Türkiye un sektörü, bugün dünya pazarında Kazakistan'ın ardından ikinci sırada yer alıyor.
Yılın ilk yarısındaki büyüme yüzde 3,7 olarak gerçekleşti. İkinci yarıyılda yüzde 4,3’lük büyüme yaşanması hedefe ulaşılmasına yetecek.