2009 hariç son 5 yıldır yüzde 50'nin üzerindeki büyüyen e-ticaret, performansıyla yabancı yatırımcıların da ilgi odağı.
Seramik sektöründe dünyanın en büyük üreticisi olan Çin'i, sırasıyla italya, ispanya, Brezilya ve Hindistan takip ediyor
Fuarcılık, krizden en çok etkilenen sektörlerden biri oldu.
Türkiye, hazır giyimde dünyanın 4'üncü büyük tedarikçisi.
Sektörün en büyük sorunları arasında yüksek vergi oranları ile uluslararası piyasalardaki hızlı fiyat artışı geliyor
Merkez Bankası, aralık ayında uygulamaya soktuğu yeni para politikasında ikinci adımı geçen ay attı.
"Gündemimizde 2011'de küresel ekonomi de devam edecek ciddi sıkıntılar var."
Para politikasında 2010 yılının son ayı önemli bir değişikliğe sahne oldu.
Türkiye, 15 yılda dünyanın en fazla iç giyim ihracatı yapan 3'üncü ülkesi oldu.
2008'de yüzde 10 büyüyen sektör, 2009'da krize rağmen 1 puan farkla aynı büyüme rakamlarını yakaladı.
Enerji, son dönemin en parlak pazarı, Büyük küçük bütün şirketler bu alana yatırım yapıyor,
Bu alandaki en hızlı büyüme, mobil internet alanında yaşanıyor,