İŞ DÜNYASI

Araştırmalar

Tekstilin 7 normali

Düşük maliyetlerin öne çıktığı yeni normalde, hız, inovasyon, tasarım yükseliyor.

1 EKİM, 2010

Araştırmalar

Hızlı tüketiciyi yakalama yarışı

Pazar,Çok fazla ürün, sınırlı zamanı olan tüketicinin dikkatini çekebilmek için rekabet halinde

1 EKİM, 2010

Araştırmalar

Patronum sırdaşımdır

Türkiye’nin önde gelen şirketlerinin genel müdürleri, patronlarını nasıl görüyor?

1 EKİM, 2010

Araştırmalar

Hayat veren kritik karar

Şirketin kaderini etkileyen kararların başarıya ulaşması ise ince detayları görüp hesaplayabilmek ve tutarlı şekilde ilerlemeye bağlı.

1 EKİM, 2010

Araştırmalar

Buffett'in yönetim dersleri

Buffett ve Clark, yaptıkları bu çalışmada, efsane yatırımcının yönetim sırlarını 5 kritik başlıkta ele alıyor.

1 EKİM, 2010

Araştırmalar

İlk hedef maliyet

Şirketler, enerjiden genel giderlere, her alanda tasarruf etmeye çalışıyor.

1 EKİM, 2010

Söyleşiler

"İyi ki aile şirketiyiz"

Ona göre bugün Türkiye’de çok ciddi imkanlar olmasına rağmen müteşebbis sayısı daha az.

1 EKİM, 2010

Söyleşiler

"Anadolu'nun gözü açıldı hızlı gelecek"

Gelecekte en büyük 10 içinde Anadolu’dan grupların görüleceğini düşünüyor.

1 EKİM, 2010

Söyleşiler

"Anadolu'nun gözü açıldı hızlı gelecek"

Gelecekte en büyük 10 içinde Anadolu’dan grupların görüleceğini düşünüyor.

1 EKİM, 2010

Söyleşiler

"İyi ki aile şirketiyiz"

Ona göre bugün Türkiye’de çok ciddi imkanlar olmasına rağmen müteşebbis sayısı daha az.

1 EKİM, 2010

Söyleşiler

Stratejik seçim!

Konjonktüre bağlı değişen “seçim” stratejisini sektör bağımsız büyük küçük pek çok şirket uyguluyor.

1 EKİM, 2010

Araştırmalar

Stratejik seçim!

Konjonktüre bağlı değişen “seçim” stratejisini sektör bağımsız büyük küçük pek çok şirket uyguluyor.

1 EKİM, 2010

Söyleşiler

Yeni düzende yeni fırsatları değerlendiririz

Mehmet Göçmen, “Türkiye’den çıkacak bölgesel oyuncu biz olacağız” diyor ve bunun için yaklaşık 5 yıl sonrasına tarih veriyor

1 EKİM, 2010

Söyleşiler

Yeni düzende yeni fırsatları değerlendiririz

Mehmet Göçmen, “Türkiye’den çıkacak bölgesel oyuncu biz olacağız” diyor ve bunun için yaklaşık 5 yıl sonrasına tarih veriyor

1 EKİM, 2010

Araştırmalar

1 Sektöre 5 dernek

Lobicilik, ortak çıkarları savunma, güç, temsiliyet, veri oluşturma gibi nedenlerle iş dünyasında dernekleşme trendi yükseliyor.

1 EKİM, 2010