İŞ DÜNYASI

Söyleşiler

Yeni CEO'nun"U Dönüşü"planı

Grubun isteğiyle hazırlanan U dönüşü programını hızla uygulamaya koyan Timuray, her alanda değişime gitti.

1 EYLÜL, 2009

Araştırmalar

Gücün 9 Sırrı

Gücü yaratan unsurlar arasında finansal değerler kadar girişimci ruh, nitelikli insan kaynağı, sahip olunan network gibi kriterler de etkili oluyor.

1 EYLÜL, 2009

Söyleşiler

Her ikinci aynı değil!

4 tip “ikinci”var, Bunlar, liderliği ele geçirmesi an meselesi olanlar, güçlü ikinciler, mutlu ikinciler ve açık ara takipçiler

1 EYLÜL, 2009

Araştırmalar

Pozisyonu doldurma süresi uzadı

Uzmanlara göre hem çalışanlar hem şirketler, kriz nedeniyle tedirgin.

1 EYLÜL, 2009

Söyleşiler

"Büyük balığı yutma zamanı"

“Eğer tüketiciyle doğru bir iletişim kurarlarsa lider de olabilirler”

1 EYLÜL, 2009

Söyleşiler

İlk kâr heyecanı

2003’te devreye giren sistemde bu yıl ilk kez kâr heyecanı yaşanıyor.

1 EYLÜL, 2009

Söyleşiler

"2012 hedefimiz ilk 10'a girmek"

“Anadolu’daki şube sayımızı artıracağız. 35-40 yeni il hedefliyoruz. Buralarda bankacılıkla tanışmamış kesime ulaşarak büyüyeceğiz”

1 EYLÜL, 2009

Söyleşiler

"Birleşmeler yeni yasayla hızlanacak"

Krizden büyük darbe alan faktoringde iyileşme başladı.

1 EYLÜL, 2009

Söyleşiler

"Hisse bazında iyi fırsatlar var"

Meksa Yatırım Genel Müdürü VESİLE ŞARLIOĞLU, borsada fırsatların bitmediğini söylüyor.

1 EYLÜL, 2009

Söyleşiler

"Yeni rafineri Tüpraş'a rakip olamaz"

Tüpraş, bugün 30,4 milyar TL cirosuyla Türkiye’nin en büyük özel şirketi. 2008’de yüzde 35 büyüdü. 2009’da ise yatırımlarına hızla devam ediyor.

1 EYLÜL, 2009

Söyleşiler

Yeni CEO'nun"U Dönüşü"planı

Grubun isteğiyle hazırlanan U dönüşü programını hızla uygulamaya koyan Timuray, her alanda değişime gitti.

1 EYLÜL, 2009

Araştırmalar

Umut veren yeşil filizler

Bu “yeşil filizler”, yani öncü sinyaller, iyileşmenin ve ekonomik toparlanmanın yaklaştığını haber veriyor.

1 EYLÜL, 2009

Söyleşiler

"Kârımızı birinciliğe feda etmeyiz"

" İstediğimiz, pazar payıyla eş zamanlı olarak kârlılığımızı da artırmak”

1 EYLÜL, 2009

Araştırmalar

Gelecek yeni nesil fosonda mı?

Fasoncu Asyalılar, son 20 yılda edindikleri know how’la bugünün dev üreticilerine dönüştü

1 EYLÜL, 2009

Araştırmalar

Her ikinci aynı değil!

4 tip “ikinci”var, Bunlar, liderliği ele geçirmesi an meselesi olanlar, güçlü ikinciler, mutlu ikinciler ve açık ara takipçiler

1 EYLÜL, 2009