Tüpraş, bugün 30,4 milyar TL cirosuyla Türkiye’nin en büyük özel şirketi. 2008’de yüzde 35 büyüdü. 2009’da ise yatırımlarına hızla devam ediyor.
Bugün şirketin odağında kârlılık ve verimlilik var.
Türkiye’nin en hızlı büyüyen, en atak hazır giyim şirketlerinden… Krize rağmen bir yandan Türkiye’de, bir yandan da yurtdışında mağazalar açıyor.
İnovasyon deyince artık maliyetleri azaltmak, verimliliği artırmak ve yaşamak için de işin tüm süreçlerinde ezberi bozmak gerekiyor.
Prof. Dr. ARMAN KIRIM “Krizden nasıl çıkarız?”adlı kitabında şirketlere hayatta kalma ve büyüme stratejileri oluşturmaları konusunda yol gösteriyor.
Dilek Sabancı, şirketi 5 yıl içinde halka açmayı ve 2015’te 500 milyon TL ciroya ulaştırmayı hedefliyor
Bugün pek çok sektör kârlılıkta, ya trajik düşüşler yaşıyor ya da tehlike sınırı olan “sıfır”a doğru hızla yaklaşıyor.
Bir gün en tepe noktada onları bekleyen bir pozisyonun olduğunun bilincindeydiler.ama beklemedikleri bir ihtimal vardı: O da o pozisyona zor bir dönemde gelmek zorunda kalmak.
Alessandro Profumo,"Yeni dönemde en büyük değil en iyi banka olmak hedefiyle yola devam edeceğiz"
Lenovo Türkiye Genel Müdürü Faik Burhanoğlu, 30 yıldır Türkiye’yi köy köy gezerek halı topluyor.
“En büyük hedefim yelkenle uzun mesafeli yarışlara katılmak. Bir de okyanusu geçmek istiyorum”
Aslında Cardif CEO’su Yılmaz Yıldız, tam bir adrenalin tutkunu,Ama onun esas tutkusu satranç.
Bugün şirketin odağında kârlılık ve verimlilik var.
Dilek Sabancı, şirketi 5 yıl içinde halka açmayı ve 2015’te 500 milyon TL ciroya ulaştırmayı hedefliyor
İK uzmanları ise sektör bağımsız yöneticiliği hedefleyen bir kişi için 6 yılın sınır olduğu görüşünde.