İŞ DÜNYASI

Söyleşiler

"Yeni rafineri Tüpraş'a rakip olamaz"

Tüpraş, bugün 30,4 milyar TL cirosuyla Türkiye’nin en büyük özel şirketi. 2008’de yüzde 35 büyüdü. 2009’da ise yatırımlarına hızla devam ediyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Söyleşiler

"Büyümeyi 3 ana unsur getirecek"

Bugün şirketin odağında kârlılık ve verimlilik var.

1 AĞUSTOS, 2009

Söyleşiler

Rekor çeşit durgunlukta büyüme getirdi

Türkiye’nin en hızlı büyüyen, en atak hazır giyim şirketlerinden… Krize rağmen bir yandan Türkiye’de, bir yandan da yurtdışında mağazalar açıyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

İnovasyonun yeni liderleri

İnovasyon deyince artık maliyetleri azaltmak, verimliliği artırmak ve yaşamak için de işin tüm süreçlerinde ezberi bozmak gerekiyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

"Fiyat öne çıkıyor değişimin tam zamanı"

Prof. Dr. ARMAN KIRIM “Krizden nasıl çıkarız?”adlı kitabında şirketlere hayatta kalma ve büyüme stratejileri oluşturmaları konusunda yol gösteriyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Söyleşiler

Sakıp bey'in kızı holdingleşiyor

Dilek Sabancı, şirketi 5 yıl içinde halka açmayı ve 2015’te 500 milyon TL ciroya ulaştırmayı hedefliyor

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

Sıfır Kâra doğru

Bugün pek çok sektör kârlılıkta, ya trajik düşüşler yaşıyor ya da tehlike sınırı olan “sıfır”a doğru hızla yaklaşıyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Söyleşiler

Zor dönem kaptanları

Bir gün en tepe noktada onları bekleyen bir pozisyonun olduğunun bilincindeydiler.ama beklemedikleri bir ihtimal vardı: O da o pozisyona zor bir dönemde gelmek zorunda kalmak.

1 AĞUSTOS, 2009

Söyleşiler

"En büyük değil en iyi olacağız"

Alessandro Profumo,"Yeni dönemde en büyük değil en iyi banka olmak hedefiyle yola devam edeceğiz"

1 AĞUSTOS, 2009

İş Yaşam

40 Halısı 40 Öyküsü var

Lenovo Türkiye Genel Müdürü Faik Burhanoğlu, 30 yıldır Türkiye’yi köy köy gezerek halı topluyor.

1 AĞUSTOS, 2009

İş Yaşam

"Okyanusu geçmek istiyorum"

“En büyük hedefim yelkenle uzun mesafeli yarışlara katılmak. Bir de okyanusu geçmek istiyorum”

1 AĞUSTOS, 2009

İş Yaşam

"Sabaha kadar santranç oynuyorum"

Aslında Cardif CEO’su Yılmaz Yıldız, tam bir adrenalin tutkunu,Ama onun esas tutkusu satranç.

1 AĞUSTOS, 2009

Söyleşiler

"Büyümeyi 3 ana unsur getirecek"

Bugün şirketin odağında kârlılık ve verimlilik var.

1 AĞUSTOS, 2009

Söyleşiler

Sakıp bey'in kızı holdingleşiyor

Dilek Sabancı, şirketi 5 yıl içinde halka açmayı ve 2015’te 500 milyon TL ciroya ulaştırmayı hedefliyor

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

İlk 6 yıla dikkat

İK uzmanları ise sektör bağımsız yöneticiliği hedefleyen bir kişi için 6 yılın sınır olduğu görüşünde.

1 AĞUSTOS, 2009