Köşe Yazısı

Köşe Yazısı

İstikrar işaretleri netlik kazanıyor

2009 ortalarına doğru küresel ölçekte alınan önlemlerin işe yaradığına dair veriler artmaya başladı.

1 AĞUSTOS, 2009

Köşe Yazısı

"Krizde maliyetimiz yüzde 30 azaldı"

Turcas enerjinin hemen hemen tüm kollarında faliyet gösteriyor.

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

Krizde maliyetimiz yüzde 30 azaldı

Yatırımların ertelenmesi ile pazarda rahatlık oluştuğunu belirten Erdal Aksoy, maliyetlerin yüzde 30 düştüğünü söylüyor.

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

5 yılda payını yüzde 20'ye çıkaracak

Doğan Telekom, Smile ADSL’le birlikte cirosal anlamda da hızlı büyüyen bir şirket.

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

5 yılda payını yüzde 20'ye çıkaracak

5 yıl sonra pazar payını yüzde 20’ye çıkarmayı hdefleyen Doğan Telekom'un, 300 milyon dolarlık yatırım planı da var.

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

"Butik mağazalar açma planımız var"

Sanset Gıda, yıllık 100 milyon TL’lik bir ciro hedefliyor

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

5 yılda payını yüzde 20'ye çıkaracak

5 yıl sonra pazar payını yüzde 20’ye çıkarmayı hedefleyen Doğan Telekom'un, 300 milyon dolarlık yatırım planı da var.

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

"Pazar akıllı telefonlar ve 3G ile büyüyecek

Pierce, Türkiye’de cep telefonu pazarının gelecek için hala büyük bir potansiyel taşıdığı görüşünde.

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

"Butik mağazalar açma planımız var"

Yeni yatırımlarından biri premium çikolata sınıfında olacak olan Toksöz Grubu, butik mağazalar açmayı planlıyor.

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

"5 yıl sonra lider olacağız"

Uluslararası deneyime, Alman kültürüne ve Türk bakış açısına sahip olan Terstiege’nin ilk işi, şirketi yeniden yapılandırmak oldu.

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

"Pazar akıllı telefonlar ve 3G ile büyüyecek"

Nokia Türkiye CEO’su Conor Pierce, pazarda öngörülen potansiyelin açığa çıkmasını 3G’nin sağlayacağını söylüyor.

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

Alman devi Karstadt nerede hata yaptı?

Karstadt'ın çöküşü

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

Alman devi Karstadt nerede hata yaptı?

Almanya'nın perakende devi Karstadt geçtiğimiz günlerde iflas edeceğini açıkladı.

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

En büyük erozyon markalarda yaşanıyor

Global kredi krizinin etkisiyle şirketlerin marka değerleri, düşüyor.

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

En büyük erozyon markalarda yaşanıyor

Krizinin bazı finansal markaların değerleri, deyim yerindeyse “yerlerde” sürünüyor.

1 TEMMUZ, 2009