Sosyal paylaşım platformları çığ gibi büyüyor.
Atasay ,yaptıkları iletişim kampanyalarıyla yeni segmentler yakaladı, piyasayı hareketlendirdi.
Dünyanın en değerli markalarından Nokia, ekonomik durgunluk dinlemiyor.
Özaydınlı'nın beklenmedik ayrılık kararının nedenleri...
Markalar neden tek bir karakterle iletişim yapmak yerine çok sesliliği tercih etmeye başladı?
Yeni düzenlemenin interneti kapsayıp kapsamayacağı ise merak konusu.
Yasaklar çerçevesinde tüm reklam ve pazarlama stratejimizi değiştirmemiz gerecek.
Kadircan Erkıralp , tüm çalışmalarının sonucunu, şirket rasyolarına yansıtıyor.
TEB Portföy ve TEB Özel Bankacılık olarak yakın coğrafyada bölgesel bir ağırlık kazanma hedefinde olduklarını söylüyor.
Doğal nedenler haricinde orman yangınlarının çok büyük bölümünün insan kaynaklı
merkez bankaları soğukkanlı önlemlerle ekonomiyi taburcu etmeye çalışıyor.
Yönetim kurulları geleceğin rekabet dünyasını belirleyecek
Görgülü, 2007 yılında otelcilikten çıkma kararı aldı. Yeni rotasını da havayolu ve tur operatörlüğünde büyümek olarak belirledi.
Berksan, hiçbir zaman satmak için şirket kurmadığını söylüyor.