Önümüzdeki günlerde hangi sektörde, nasıl bir fiyatlama yaşanacak araştırdık.
İşte sektörlerin son 10 yılda değişen ideal ölçekleri...
Son yıllarda farklı sektörlere birçok yeni marka giriş yaptı.
14 sektörden gelen “tehlike sinyallerini” araştırdık.
GSMH’nin yaklaşık yüzde 9’unu turizm gelirleri oluşturuyor.
T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı, sezonun 12 aya yayılması hedefi doğrultusunda çeşitli çalışmalar yürütüyor.
Sürdürülebilir turizm trendi, seyahat acentelerini de yeniden şekillendiriyor.
Kadın Liderliğinde Sürdürülebilir Turizm Girişimlerinin Yaratılması Projesi’nin koordinatörü Gökçen Durutaş’la projenin detaylarını ve bölgeye nasıl bir katma değer yaratacağını konuştuk.
Yard. Doç. Dr. Gül Güneş, sürdürülebilir turizmi ve turizmde kadınların rolünü anlattı...
Vahap Küçük'le Türkiye’nin en büyük hazır giyim devi olmayı başardığını anlattı.
Bülent Özükan’la CRM alanında yaptıkları çalışmaları ve elde ettikleri sonuçları konuştuk.
Sektörlerdeki sürpriz gelişmelerin şirketleri nasıl etkilediğini araştırdık.
Türkiye'de sadece yeni değil, geleneksel sektörlere de yeni oyuncu girişi sürüyor.
Bankacılıktan telekomünikasyona, seramikten temizlik ürünlerine kadar onlarca sektörün kurumsal segmentini ve kurumsaldaki rekabeti araştırdık.