Tekstil, konfeksiyon, gıda, turizm, ticaret, tarım, kimya ve diğerleri... Hepsi de ekonomiye üretim yoluyla katkıda bulunuyor, onbinlerce kişiye iş olanağı yaratıyor. İhracatları nedeniyle ülkeye d...
Aslında rakamlar büyüklüğü açıkça ortaya koyuyor. 273 milyonluk nüfus, yılda 50 milyar dolara yaklaşan hazır giyim ithalatı... Ve sürekli büyüyen, canlı bir pazar. İşte Türk hazır giyim şirketlerin...
Erol Batislam & Zeynep Başaran / ManAjans Thompson Stratejik Planlama Uzmanları Erol Batislam ve Zeynep Başaran, ManAjans Thomsan´ın stratejik planlama uzmanları. Yeni ekonomiyle yıldızı parl...
Uluslararası medya araştırmaları kuruluşu Zenith Medya, 2000´li yıllar için dünya reklam sektörünün projeksiyonunu yaptı. Türkiye´yi de kapsayan bu tahminlere göre, dünya reklam pastası büyüyecek. ...
Sonunda beklenen olacak gibi... Global kriz, terör, deprem derken sıkıntıları aşamayan turizm, 2000 yılında canlanacak. Tahminler tutarsa 7 milyar dolarlık gelire ulaşılacak. İşte bu tablo şimdi ta...
Serdar Bilgili / Arsan Tekstil Yönetim Kurulu Üyesi Serdar Bilgili, Arsan Tekstil´in yönetim kurulu üyesi. Yıllardır tekstil sektörünün, özellikle de iplik pazarının içinde. Sıkıntıların aşıldığı...
Beklenen oldu ve sonunda Türk iş dünyası da konuşmaya başladı. Yıllardır sınırlı sayıda gerçekleşen birleşme ve satın alma operasyonları, iyice gündeme yerleşti. Gıda ve perakendecilikte başlayan a...
Beklenen oldu ve sonunda Türk iş dünyası da konuşmaya başladı. Yıllardır sınırlı sayıda gerçekleşen birleşme ve satın alma operasyonları, iyice gündeme yerleşti. Gıda ve perakendecilikte başlayan a...
Hazır giyim sektörü başta İstanbul olmak üzere, İzmir ve Bursa´da büyüdü, ardından diğer illere yayıldı. Ancak, şimdi büyük kentlerdeki maliyet baskısı ve yer sorunu, şirketleri zorluyor. Maliyetle...
Mehmet Ali Yalçındağ / Doğan Yayın Holding İcra Kurulu Başkanı Doğan Yayın Holding, 2 yıl önce, oluşturuldu ve Doğan Grubu´nun yayın işlerini üstlendi. Çoğu kimse bu grubu gazete ve dergileriyle ...
1987´de Türkiye´de bulaşık makinesinde sahiplik yüzde 1.4 düzeyindeydi. şimdi ise yüzde 17´lere ulaştı. Çok yeni bir ürün olmasına rağmen, satışları çok canlı. Kriz, deprem dinlemeden yoluna devam ...