Diğer Sektörler

Diğer Sektörler

Tekstilin Geleceği

Francesco Gherzi / Gherzi Group Yöneticisi   Gherzi Group, dünyanın önde gelen tekstil danışmanlık şirketlerinden... Beş kıtada, 70 yıldır özel sektörden devlete hizmet veriyor, yeniden yap...

1 MART, 2002

Diğer Sektörler

En Yaşlı Tesis Ağır Sanayide

Rakamlar gerçeği daha açık ortaya koyuyor. Tesisler ve fabrikalar açısından da durum aynı... Türkiye’de tesis yaşı konusunda yapılan inceleme, bazı sektörlerde yenileme ve yeni yatırımın zamanının ...

1 MART, 2002

Diğer Sektörler

Kar Oranında Yeni Hesaplar

Klasik bir yaklaşım olarak görülebilir... Ama deyim çok doğru; “Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak”. Gerçekten de krizle birlikte ortaya çıkan yeni iş yapış şekilleri, her sektörde kar oranı hesabını...

1 OCAK, 2002

Diğer Sektörler

6 Yıl Öncesine Dönülüyor

Aslında sadece reklam değil... Bütün sektörlerde benzer bir trend var. Ancak, reklamın krize daha duyarlı olması, harcamalarda hızlı düşüşlere neden oluyor. 2000 yılında 1.2 milyar dolar düzeyine u...

1 EKİM, 2001

Diğer Sektörler

“Kriz Fırsatlar Yaratıyor”

Francesco Trovato / Merloni Elettrodomestici Türkiye Genel Müdürü Merloni Elettrodomestici, Türkiye’nin üçüncü büyük beyaz eşya üreticisi... Yaklaşık 15 yıldır Türkiye’de. Hızlı bir büyüme sürecin...

1 EYLÜL, 2001

Diğer Sektörler

Büyük Krizi Nasıl Atlattık?

Nurettin Eroğlu / Eroğlu Giyim Yönetim Kurulu Başkanı Nurettin Eroğlu’nun iş hayatı tam bir başarı öyküsü. İş hayatına konfeksiyon işçisi olarak başladı. En büyük hayali kendi atölyesini kurmaktı...

1 EYLÜL, 2001

Diğer Sektörler

Hedefteki Dört Pazar

Ekonomi kriz havasını aşabilmiş değil. İç pazardaki daralma sürüyor, şirketlerin satışlarında düşüş durmuyor. Bu tablo, gözlerin yurtdışına çevrilmesine neden oluyor. Devalüasyonun getirdiği avanta...

1 EYLÜL, 2001

Diğer Sektörler

Yenileme Bekleyişi

Aslında hepimiz bir yuva olarak bakıyoruz. Ancak, yaşadığımız evler, iş dünyası için tam anlamıyla bir hedef pazar... Yanlış anlamayın, günlük tüketim ve sadece dayanıklı tüketim için değil...&nbsp...

1 EYLÜL, 2001

Diğer Sektörler

Reklamdaki Yaşam Tarzı

Reklamlar, toplumsal değişimin ve ekonomideki dönüşümün en önemli göstergesi...  İçerik ve tasarım analizi ile, yıllar itibariyle ülkenin “life style” (Yaşam tarzı) değerlendirmesini yapmak mü...

1 EYLÜL, 2001

Diğer Sektörler

Turizmde Neler Oluyor?

Vedat Bayrak / Setur Genel Müdürü Herkes turizmi konuşuyor... 12 milyon turist hedefi, 10 milyar dolarlık gelir umudu... Antalya’ya inen uçak sayısındaki artış... Ancak, hepsi bu kadar değil. Yur...

1 EYLÜL, 2001

Diğer Sektörler

Flört Zamanı

Türk ekonomisinin durumu açık... Sıkıntılı bir dönemden geçiyor, borsa endeksi tarihi dip noktasında... Şirketlerin değerleri, kuruluş bedelinin çok altında. İşte bu ortamda her sektörden çok sayıd...

1 EYLÜL, 2001

Diğer Sektörler

Yeni Turist Haritası

Bütün gözler neredeyse turizme çevrildi. Yıl sonu itibariyle 12 milyona ulaşması beklenen turist sayısı ve gelirlerdeki artış heyecanı, çok sayıda sektörü umutlandırdı. Bu heyecan, beldelerde de ya...

1 AĞUSTOS, 2001

Diğer Sektörler

Ekonominin Yeni Yıldızı

İş dünyasını, ticaretteki son trendleri yakından izleyenlerin dikkatini çekmiştir... Son dönemde dağıtım işinde ciddi bir büyüme, yatırımcı ilgisi var. Neredeyse girişimcilerin yüzde 25’i bu sektör...

1 AĞUSTOS, 2001

Diğer Sektörler

Krize Meydan Okuyan Grup

Mustafa Tekerekoğlu / Tekerekoğlu Tekstil Yönetim Kurulu Üyesi Gaziantepli Tekerekoğul Tekstil, tesislerin kapandığı her kesin küçüldüğü bir dönemde 10 milyon dolarlık ek yatırım yaptı. Büyümeye ...

1 AĞUSTOS, 2001

Diğer Sektörler

Güç Liderde

Yönetim uzmanı Adam Morgan, “Büyük Balığı Yutmak” adlı kitabında, sektöründe lider olan markanın gücüne dikkat çekiyor. Ona göre, lider marka, sadece sektörü yönlendirmekle kalmıyor, aynı zamanda h...

1 AĞUSTOS, 2001