Türkiye'de neredeyse bütün gruplar portföylerini çeşitlendiriyor.
Yeni nesil CEO’lar adeta beyin avcısı gibi çalışıyor.
Philip Kotler ile global pazarlama stratejisti Milton Kotler, yeni kitaplarıyla büyümeye yeni bakışlarını, Türk şirketleriyle ilgili yorumlarını Capital’e anlattı.
Şirketlerin yüzde 72’si “yüksek kolesterol” yani “değişime direnç” sorunuyla karşı karşıya...
Alıcı ve eleştirici düşüşte, şimdi verici lider zamanı.
Muhtar Kent ve onun 35 yıllık kariyerinden çıkardığı dersler...
Michael Eisner,Disney'deki büyük dönüşümü anlatıyor.
İş dünyasının sınır ötesinde aldığı “iş” dersleri...
Marka danışmanı Simon Mainwaring/'We First" (Önce Biz) adlı kitabında ana fikri yansıtan satırbaşları...
Lafley ve Prof. Martin'den yeni dönemde başarının sırları...
Patronlar ve vazgeçemedikleri etik kuralları araştırdık.