Müşteriyle yüzleşilen süreçlerde sosyal medya ve teknolojilerin etkisi şimdiden olağanüstü bir hal almış durumda. Anketimize göre bu gibi araçların benimsenmesi hızlı bir seyir izliyor. Yine de şirketlerin ölçmek ve ardından bu teknolojilerin sosyal getirilerinden faydalanabilmek için daha fazlasını yapması gerekiyor.
Yuri van Geest ile hem Startup’lar için hızlı büyümenin yollarını hem geleneksel şirketlerin kurtuluş reçetelerini konuştuk.
Günümüzde çok sayıda şirket yönetebileceğinden fazla sayıda sürdürülebilirlik girişimine sahip. İşte size onları kontrol altına alma yolları. Sheila Bonini ve Steven Swartz
Mobil ticaret geleneksel mağazaların sonu anlamına mı geliyor? eBay Marketplaces’in başkanı Devin Wenig, dijitalleşmenin etkisini ve perakendecilerin hayatta kalmak için neden evrimleşmek zorunda olduğunu açıklıyor.
Dijital müşteri hizmetleri artık stratejik bir mecburiyet. Ancak bu hizmetin benimsenmesinin önünde sunum stratejilerindeki zaafiyetler ve verimliliğinin ölçülmesindeki eksiklikler gibi engeller var.
Sosyal ve çevresel sorunlara çözüm bulmaları için şirketlerden gerek kamu gerekse özel sektörden diğer organizasyonlarla her geçen gün daha fazla ortaklık kurmaları bekleniyor. İşte size bu gibi ittifakların başarılı olmalarını sağlayacak 7 yöntem...
Günümüzde çok sayıda şirket, dünyadaki yükselen orta sınıf tüketicileri hedefliyor. Ancak günde 4 dolardan az bir parayla geçinen insanların sağlığını ve yaşamını iyileştirmeyi hedefleyen D-Rev’e benzeyenlerin sayısı çok az.
Yalın üretim teknikleri son 50 yıldır üretim faaliyetlerinde her gün yeni bir devrim yaratıyor.
Direktörler, temellerin ötesine geçtikçe daha büyük etkileri olduğunu düşünüyor.
Çinli Broad Group, ticari binalarda bir devrim yaratıyor. Bu şirketin başkanı ve CEO’su Zhang Yue, aşağıda geleneksel inşaat uygulamalarının modasının neden çoktan geçtiğini ve bu endüstrinin nasıl değiştiğini açıklıyor.
Şirketler, hedefini bulan bağışlar sayesinde gelecekteki ticari başarıları için gerekli zemini hazırlayabilir.
Bu makalede CEO’ların dijital devrimle ortaya çıkan stratejik meydan okumaya çözüm bulmak için alması gereken 6 kritik karar sunuluyor.
Maliyet avantajı nedeniyle üst düzey yöneticilerin radarına güneş enerjisi daha fazla giriyor.
Artan global talebi karşılamak için kaynak verimliliğinin dramatik boyutlarda artırılması gerekiyor.
Daniel Cohen, Matthew Sargeant ve Ken Somers Katmanlı üretim büyük bir hızla evrimleşiyor. Üst düzey yöneticiler, katmanlı üretimle gelen 5 bozuculuğa karşı artık hazırlık yapmaya başlamak zorunda.