Yeni trendler

Yeni trendler

Satışın yeni A,B,C'si

Daniel Pink, yeni kitabı “Satış İnsanidir”de yer verdiği şaşırtıcı saptamalarını Capital’e anlattı.

1 MART, 2013

Yeni trendler

Büyük keşif

İş dünyasının geçmişte önemsenmeyen bugünün yükselen değerleri...

1 OCAK, 2013

Yeni trendler

Köklü değişim

Son dönemde dev holdinglerin çoğunda, yola ilk çıktıkları işin payında düşüş var

1 EKİM, 2012

Yeni trendler

Sırlar dünyası

Türk şirketlerinin çoğu, rekabet gücünü artırabilmenin yolunu şirket bilgilerini gizli tutmakla eşdeğer tutuyor...

1 EYLÜL, 2012

Yeni trendler

İş yapmanın 9 yeni kriteri

Yönetimde uzun süre kalmalarının sırrı her biri için farklı...

1 AĞUSTOS, 2012

Yeni trendler

Daha az karmaşa

Türkiye’nin önde gelen 12 şirketinin sadeleşme stratejisini ve elde ettikleri kazancı araştırdık.

1 AĞUSTOS, 2012

Yeni trendler

İlk 3'e giriş planı

Gordon Bullock ile LC Waikiki’de başlattığı iyileştirme ve geliştirme sürecini, şirketin yeni insan kaynakları ve yönetim yapısını konuştuk.

1 AĞUSTOS, 2012

Yeni trendler

Öldürücü hıza dikkat

Yeni ürün sunumunda son dönemde bir “durağanlık” ve “azalış” trendi hakim...

1 TEMMUZ, 2012

Yeni trendler

Takipte anlık devrim

5 yıl önce haftalık izlenen veriler şimdi anında alınabiliyor...

1 HAZİRAN, 2012

Yeni trendler

Eski CEO'ya yeni hayat

Danışmanlık şirketi kuran eski CEO sayısı da giderek artıyor.

1 MAYIS, 2012

Yeni trendler

Yeni birim harekatı

10 farklı sektör ve 20'ye yakın şirkette son 5 yıl içinde kurulan yeni birim ve departmanları araştırdık.

1 MAYIS, 2012

Yeni trendler

Gelecek hesapları

Dünyanın en etkin 13 gurusu, yeni trendleri ve bunların Türk iş dünyasına etkilerini değerlendirdi.

1 NİSAN, 2012

Yeni trendler

İşler iyiyken neden değişti?

Yataş Yönetim Kurulu Başkanı Yavuz Altop, 2 yıllık radikal dönüşüm sürecini anlattı...

1 NİSAN, 2012

Yeni trendler

Krizler kuralları artırdı

Uzmanlara göre gelecekte şirketlerin sosyal medya kullanımı ile kuralları daha da artacak.

1 NİSAN, 2012

Yeni trendler

Kalıcı strateji mucizesi

THY küresel marka olma, Teknosa yaygınlık, BİM düşük maliyet, LC Waikiki ise odaklanma stratejisinden uzun yıllardır taviz vermiyor...

1 MART, 2012