Pek çok dev şirketle çalışan, onlara yol gösteren "gözde danışman", geleceğe yönelik stratejik ve isabetli senaryolarıyla da tanınıyor.
Önümüzdeki dönemde yoğunlaşan rekabetle birlikte şirketler arası "dostlukların" da artacağını söylüyorlar.
Önümüzdeki dönemde daha diri ve dinç olma ihtiyacı hisseden şirketlerde temizik sürecinin devam edeceği düşünülüyor.
Uzmanlara göre işte başarıyı sade, düz ve koyu renk giysiler getiriyor. Altın kural ise kıyafetin mesajın önüne geçmemesi.
Yabancılar kişi başına düşen tüketim rakamlarından etkilenerek Türkiye pazarına giriyor.
Şirketler, enerjiden genel giderlere, her alanda tasarruf etmeye çalışıyor.
Genel müdür veya CEO’ların sorumlulukları kısıtlandı, özellikle de finansal konularda…
Birisi genç fikirle geldiği zaman, değerlendirdikten sonra uygunsa önce kuluçka merkezi olan Tekmer’e kabul ediyoruz.
Wal-Mart, Target, Coca-Cola, Unilever gibi dev şirketler, başarıya ulaşmak için ekosistemiyle birlikte çalışıyor.
Fasoncu Asyalılar, son 20 yılda edindikleri know how’la bugünün dev üreticilerine dönüştü
İnovasyon deyince artık maliyetleri azaltmak, verimliliği artırmak ve yaşamak için de işin tüm süreçlerinde ezberi bozmak gerekiyor.