Üretim maliyetleri artarken satış hacmi ve fiyatlar düşüyor.
Türkiye'nin dünya gıda pazarındaki hacmi her geçen gün artıyor.
Türkiye'de sektör, dünya ortalamasının üzerinde büyümesini sürdürüyor.
Son dönemde otomotiv satışları gerilese de otomotiv yan sanayinde son 2 yılda iş hacminde önemli kayıp yok.
Sektörün ihracatı, geçen yıl pamuk fiyatlarındaki artışla birlikte yüzde 23 oranında artarak 6,5 milyar dolardan 8 milyar dolara çıktı.
Türkiye'de iklimlendirme pazarı son 10 yılda 15 kat büyüdü.
Türkiye'nin enerji üretiminde rüzgarın payı hâlâ çok düşük.
Sektörün önümüzdeki dönemde hedefi 300 bin tonluk zeytinyağı üretimiyle dünyanın en büyük 3'üncü üreticisi olmak.
Türkiye, buzdolabı üretiminde Avrupa'nın en büyük üreticisi.
2009'da krizden dolayı yüzde 23 gerileyen ihracatta son 2 yıldır artış yaşanıyor.
Enflasyon yeniden çift haneye çıkamayacak gibi görünüyor.
"Bireyler, şirketler ve hükümet olarak hepimiz daha fazla tasarruf etmeliyiz"
Yunanistan’ın Euro’dan çıkmasıyla sonuçlanacak bir sürece girildiğini düşünenlerin sayısı giderek artıyor.