Bu yıl ekonominin yavaşlaması şu ana kadar en büyük faturayı, merkezi yönetim bütçesine çıkardı.
Teknolojinin hızlı gelişimi kırtasiye ürünlerinin fiyatlarını ucuzlatarak tüketimi yükseltti.
Geçen yıl pet su satışları yüzde 9,6, damacana satışları ise yüzde 1,5 büyüdü.
Geçen yıl AVM'lerde hazır giyimden sonra ayakkabı, en çok satışını artıran ürün gamı oldu.
İstanbul'da konut talebi geçmiş yıllara göre daha zayıf kaldı.
Hazır giyim ihracatı, bu yılın ilk 8 ayında geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 5,4 azaldı ve 10,6 milyar dolar oldu.
Ekonomik kamuoyu reel dış ticarete ilişkin verileri de yakından takip etseydi, herhalde bu beklenti çok daha büyük olacaktı.
"Büyüme Anadolu'da devam ediyor. 2012 hedefimiz, 50 milyar lira ciroya ulaşmak.”
Sağlık, son dönemde enerji ve telekomla birlikte en fazla büyüyen 3 sektörden biri oldu.
Sektörün ihracatı 250 milyon dolardan 771 milyon dolara yükseldi.
Türkiye, 10 yıl önce dünya çelik üretiminde 17'nci sıradayken 2010'da 10'unculuğa yükseldi.
Türkiye ekonomisi bu yılın ilk çeyreğinde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 3,2 büyüdü.