Aküden janta, atıktan sigorta ve lojistiğe kadar 5 farklı sektörde 15 şirketi yöneten İnci Holding Yönetim Kurulu Başkanı Perihan İnci ile İzmir’deki merkezlerinde yeni dönem stratejilerini ve otomotiv yan sanayinin geleceğini konuştuk.
Ulkar Holding’in kurucusu ve patronu Hasan Ulusoy ile Nobel İlaç’ı küresel şirket yapma stratejisini, yeni yatırımlarını, geleceğe bakışını konuştuk.
Türkiye Tekstil Sanayii İşverenleri Sendikası Başkanı Muharrem Kayhan, tekstil ve hazır giyimin yeni dönemini anlattı.
Mehmet Ali Yalçındağ’ın tecrübelerinin ve geniş network’ünün yerel yönetim kadrolarımız için büyük katkılar getireceğine inanıyorum” diyor. Arvato Global CEO’su Achim Berg’in sorularımızı yanıtladı.
IC Holding, son dönemin en hızlı büyüyen gruplarından biri. 2013’ü 4,5 milyar TL ciroyla kapatacak olan grup, gelecek yıl için daha umutlu.
Psikolojik sınır olan 1 milyar dolar sınırına şirketlerin kaç yılda ulaştığını araştırdık. En hızlılar 15 yaş ve altındaki şirketler. Yeni kurulanlar 7,6 yılda 1 milyar dolar eşiğine ulaşıyor.
Fenerbahçe’nin ticari başarısından çok sportif başarısının önemli olduğuna vurgu yapan Fenerbahçe CEO’su Hasan Yılmazla Fenerbahçe’nin yeni dönem rotasını ve gelecek dönem planlarını konuştuk
“Artık kadın lider sayısı artmıyor” diyen Sandberg, ABD şirketlerine bakıldığında son 10 yılda bu rakamda kayda değer bir gelişme olmadığını söylüyor. Sheryl Sandberg’le gerçekleştirdiğimiz söyleşinin detayları ise şöyle
“Siyasetçiler gündemi uzun zaman halkın isteklerinine uygun olmayan konularla domine edemez. Türkiye beni kısa vadede endişelendiriyor ve seçimler gerçekten önemli” diyerek kısa vadedeki risklere dikkat çeken Jim O’Neill’in sorularımızı yanıtladı.
ING Bank Genel Müdürü Pınar Abay ile bankayı daha çok kâra taşıyacak stratejisini, büyüme planlarını ve son regülasyonların sektördeki etkilerini konuştuk.
Leasingden faktoringe bireysel emeklilikten hayat sigortacılığına kadar finansın farklı alanlarında 2014 ve yakın gelecekte şirketlerin öncelikli hedeflerini sorduk.
Wharton İşletme Okulu Pazarlama Profesörü Jonah Berger, ile bir ürünün nasıl popülerlik kazanabileceği üzerine yaptığımız sohbetimizden satırbaşları.
Dev gruplar İK yapılarını merkezileştirip güçlendiriyorlar. Bu dönüşümün temel nedeni ise verimliliği artırıp maliyet avantajı sağlamak.
PepsiCo’nun Türkiye Yiyecek Pazarlama Direktörü Alpagut Çilingir ile şirketin sosyal medyaya bakışını ve stratejisini konuştuk.
Ahmet Kocabıyık’la Borusan’daki dönüşümden yeni projelerine, babasıyla ilişkisinden hayvancılık hobisine kadar merak edilen konuları konuştuk.