Wharton İşletme Okulu Pazarlama Profesörü Jonah Berger, ile bir ürünün nasıl popülerlik kazanabileceği üzerine yaptığımız sohbetimizden satırbaşları.
Dev gruplar İK yapılarını merkezileştirip güçlendiriyorlar. Bu dönüşümün temel nedeni ise verimliliği artırıp maliyet avantajı sağlamak.
PepsiCo’nun Türkiye Yiyecek Pazarlama Direktörü Alpagut Çilingir ile şirketin sosyal medyaya bakışını ve stratejisini konuştuk.
Ahmet Kocabıyık’la Borusan’daki dönüşümden yeni projelerine, babasıyla ilişkisinden hayvancılık hobisine kadar merak edilen konuları konuştuk.
“CEO Profil 2014” araştırmasına bu yıl 106 CEO katıldı. CEO’ların yüzde 70,9’u, bir kriz riskinin var olduğu görüşünde. Ancak CEO’lar, 2013’e göre 2014’e daha pozitif bakıyor.
Netaş CEO’su C. Müjdat Altay, inovasyonun bilgi ve iletişim teknolojilerinde ilerlemenin tetikleyicisi olduğuna inandıklarını kaydediyor. Altay, oluşturdukları Ar-Ge biriminin dünyadaki en güçlü ilk 10 VolP Multimedya laboratuvarından biri olduğuna da dikkat çekiyor.
Son dönemde kurlarda yaşanan dalgalanmalara da dikkat çeken Büyükekşi, ihracatçılara kendilerini çok düşük maliyetlerle kur ve paritedeki dalgalanmalara karşı korumalarını sağlayacak “hedging” yöntemlerini daha detaylı incelemelerini tavsiye etti.
HSBC Yatırım Genel Müdürü Tolga Koyuncu piyasa beklentileri ve yatırım stratejileri hakkında değerlendirmelerde bulundu.
TEB Faktoring Genel Müdürü Çağatay Baydar ile global faktoring sektörünü, Türkiye’nin bu tablodaki yerini ve geleceği konuştuk.
Bekir Dildar, 2,5 yıl önce hayat verdikleri bankanın bugün ulaştığı büyüklüğü, bundan sonraki büyüme adımlarını ve satın alma politikalarını anlattı.
Ahmet Bayraktar ile Odelo'nun satın alınmasını, bu süreçte yaşanan zorlukları, neler öğrendiklerini ve gelecek hedeflerini konuştuk.
Jak Kamhi ile Profilo markasının batış hikayesini, kendisinin nerelerde hata yaptığını, ilklerini ve iş dünyasındaki derin tecrübesini konuştuk.
Erkan Akdemir, son 4 yılda Avea’da yaşanan gelişmeleri, şirketin kat ettiği yolu ve önümüzdeki dönemdeki rotasını anlattı.
CEO'lar, yılın son aylarında hedefleri tutturma peşinde... 30 büyük şirkette yıl sonu hedeflerini gerçekleştirmek için CEO'ların hangi konulara odaklandıklarını araştırdık.
Şirketlerin bütçe tercihlerini araştırdık. 2014'ün bütçelerinde temkinlilik hakim. Şirketler öngörülemeyen riskler için tercihini "yuvarlanan kestirimli" bütçeden yana kullanıyor.