İŞ DÜNYASI

Söyleşiler

Kesinlikle küçük bir banka olmayacağız

Hüseyin Özkaya, pazara giriş stratejilerini, 5 yıllık planlarını ve Bank Audi’nin Türkiye hedeflerini şöyle anlattı

1 TEMMUZ, 2012

İş Yaşam

Mutfak sevdalısıyım

Setur Genel Müdürü Üstün Özbey ile yemek kültürü üzerine keyifli bir sohbet yaptık.

1 TEMMUZ, 2012

Araştırmalar

Özür dileyen şirket dönemi

Artık “kusursuz şirket” dönemi sona erdi....

1 TEMMUZ, 2012

Söyleşiler

BASEL II KOBİ’leri ayrıştıracak

Cüneyt Sezgin, Basel II’nin Türk iş dünyasını nasıl etkileyeceğini 10 soruda anlatıyor

1 TEMMUZ, 2012

Söyleşiler

Liverpool’u nasıl ikna ettim?

Hüseyin Doğan, Harvey Nichols, Dolce Gabbana gibi dünyanın önde gelen markalarının giydirdiği bir takımı nasıl ikna etmeyi başardıklarını ise şöyle anlatıyor

1 TEMMUZ, 2012

Söyleşiler

Sosyal CRM yükseliyor

William Band ile CRM’de yeni trendleri, CRM 2.0’ı konuştuk...

1 TEMMUZ, 2012

Söyleşiler

Kendime fazla güvenmem hataydı

Erol Aksoy ile Amerika'da stajyerlikle başlayan iş hayatını, başarılarını ve hatalarını konuştuk.

1 TEMMUZ, 2012

Söyleşiler

Bankacılık faaliyetlerimiz müşteri odaklı

Akbank Strateji ve CRM’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tunç Akyurt,sorularımızı yanıtladı.

1 TEMMUZ, 2012

Söyleşiler

CRM'le hem verimlilik hem satış artıyor

Microsoft Türkiye Dynamics Satış Direktörü Arzu Türker Yılmaz ile CRM’den ne tür kazanımlar elde edebileceklerini konuştuk.

1 TEMMUZ, 2012

Söyleşiler

Yol haritamızda sosyal CRM var

Etiya Strateji ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Aslan Doğal, sorularımızı yanıtladı.

1 TEMMUZ, 2012

Söyleşiler

KOBİ'ler en büyük pazarımız

CRT Yazılım Genel Müdürü Fatih İbrahim Cirit, sorularımızı yanıtladı.

1 TEMMUZ, 2012

Söyleşiler

CRM alanında sosyal medyanın etkisi daha çok hissedilecek

KoçSistem Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Can Barış Öztok ile yeni hedeflerini ve pazarın gelişimini konuştuk.

1 TEMMUZ, 2012

Araştırmalar

Öldürücü hıza dikkat

Yeni ürün sunumunda son dönemde bir “durağanlık” ve “azalış” trendi hakim...

1 TEMMUZ, 2012

Araştırmalar

Her hesaba özel strateji

Sosyal medyada çoklu hesap yönetiminde en büyük sıkıntı, güncel içerik bulmakta ve koordinasyonu sağlamakta yaşanıyor.

1 TEMMUZ, 2012

Söyleşiler

Tüketiciyi sosyal medyada izliyoruz

Tijen Armağan, Teleperformance’ın Türkiye ve dünyadaki faaliyetlerini ve CRM alanında yaptıkları çalışmaları anlattı.

1 TEMMUZ, 2012