İŞ DÜNYASI

Söyleşiler

Kârlı olan branşta büyüyeceğiz

Bu yıldan itibaren yangın, mühendislik, nakliyat gibi kârlı branşlara odaklanacağız.

1 MAYIS, 2011

Söyleşiler

Oyunun kuralları değişiyor

"Geçiş döneminde Türk iş dünyası zorlanacak”

1 NİSAN, 2011

Söyleşiler

Yeniler çok hızlı

Yeni dönemin dikkat çeken patronlarının son 3 yılda kat ettikleri yolu inceledik. İşte yeni dönemin en hızlı patronları...

1 NİSAN, 2011

Söyleşiler

Hatalardan ders alarak büyüyoruz

"Eski tarzımıza geri dönüyoruz" diyor. Geleneksel tarzla modernizmi birleştirmeye çalıştıklarını anlatıyor.”

1 NİSAN, 2011

Araştırmalar

Denizlerde liderlik ikinci kuşakta

Bir gemi kendini en fazla 5 yılda finanse ediyor. Hurdası bile dolarla ifade edildiğinden cazibesini hiç kaybetmiyor...-

1 NİSAN, 2011

Araştırmalar

365 Gün kampanya

2010, krizden ürken tüketicinin kazanılma yılıydı. İşte bu nedenle bazı şirketler, yılın neredeyse tamamını kampanyayla geçirdi.

1 NİSAN, 2011

İş Yaşam

Adrenalini çok seviyorum

"İşte de iş dışında da adrenali seviyorum"

1 NİSAN, 2011

Söyleşiler

Maceracı olmadık gücümüze inandık

Şüphesiz bankacılık sektöründe bugüne kadar yaşanan satın alma ve birleşmelerin en çok ses getireni, Akbank-Citibank ortaklığıydı.

1 NİSAN, 2011

Söyleşiler

Perakendeyi çok geç öğrendik

"Türkiye'de perakendede çok hızlı bir dönüşüm yaşandı. AVM'ler olmasaydı bu gelişim yaşanmazdı"

1 NİSAN, 2011

Araştırmalar

1 Numaralı önceliğim

Dev grupların başındaki isimler, yeni dönemde daha çok kendi faaliyet alanlarıyla ilgileneceğe benziyor.

1 NİSAN, 2011

Söyleşiler

Hedef 10 yılda 50 milyar dolar

ETHEM SANCAK sağlık, tarım, teknoloji ve bilgi alanlarında büyümenin planlarını yapıyor. Üstelik çok da iddialı hedeflerle...

1 NİSAN, 2011

Araştırmalar

Yabancıda yeni dalga

Gelişmiş pazarlarda büyüme ve kârlılığı yakalama imkanı kısıtlı olan şirketler, Türkiye'yi çıkış noktası olarak görüyor.

1 NİSAN, 2011

Söyleşiler

Bankacılar yeni dünyanın farkına varmalı

GHIZZONI yeni kuralların, demografik değişimin ve yeni oyuncularla rekabetin hakim olduğu yeni bir paradigmaya işaret ediyor.

1 NİSAN, 2011

Araştırmalar

Anadolu hızlanıyor

Teknosa, Koton, Çilek Mobilya, Doğtaş gibi pek çok şirketin satışlarında Anadolu'nun payı giderek yükseliyor.

1 NİSAN, 2011

Söyleşiler

Ata'nın 2015 planı

"2015'te hedefimiz 500 olan restoran sayımızı 1.250'ye ulaştırmak. Böylelikle ciromuz da ikiye katlanıp, 4 milyar TL olur" diyor

1 NİSAN, 2011