Dev grupların başındaki isimler, yeni dönemde daha çok kendi faaliyet alanlarıyla ilgileneceğe benziyor.
"2015'te hedefimiz 500 olan restoran sayımızı 1.250'ye ulaştırmak. Böylelikle ciromuz da ikiye katlanıp, 4 milyar TL olur" diyor
Gelişmiş pazarlarda büyüme ve kârlılığı yakalama imkanı kısıtlı olan şirketler, Türkiye'yi çıkış noktası olarak görüyor.
Yeni dönemin dikkat çeken patronlarının son 3 yılda kat ettikleri yolu inceledik. İşte yeni dönemin en hızlı patronları...
"Eski tarzımıza geri dönüyoruz" diyor. Geleneksel tarzla modernizmi birleştirmeye çalıştıklarını anlatıyor.”
"Zor karar" almak liderliğin doğasında var. Bu kararların pek çoğunun yöneticilerin kariyer hayatlarını etkilediği de bilinen bir gerçek.
Ekonomik kriz, genç nüfus ve geç terfi gibi nedenlerle artan bu sorun, dünyada olduğu gibi Türkiye'de de "aşırı nitelikli
Uzun ömürlü olmak isteyen şirketlere de İK'yı gündemlerinin ana maddelerinden biri yapmalarını tavsiye ediyor.
GHIZZONI yeni kuralların, demografik değişimin ve yeni oyuncularla rekabetin hakim olduğu yeni bir paradigmaya işaret ediyor.
2008'de Koç Grubu'nun hisselerini aldığından bu yana kendi markasıyla faaliyette olan şirket, elementer tarafta ilk 3'te, bireysel emeklilikte ilk 5'te yer alıyor.
Gelecek 3 yılda sektörün 100 milyar TL'lik hacmi aşacağı tahmin ediliyor.
Alp Keler, "TL ağırlıklı portföy öneriyoruz. Borsada iç piyasaya yönelik üretim yapan ve temettü verimi yüksek hisseler portföylere alınabilir" diyor
CEO'lar artık KSS'nin büyümeye net etkisi olduğu konusunda hemfikir
"Şu an Ortadoğu ve Irak pazarını hedef alacak şekilde Suriye ya da Ürdün üzerine bir çalışmamız var."