Yıl sonu yaklaşıyor… Peki, şirketleri ve ait oldukları sektörleri son düzlükte bekleyen en önemli riskler neler?
2015’te Türkiye’nin yurtdışında kurulu en büyük 50 şirketi içinde sadece 8 tanesi ciroda büyüme yaşadı...
Capital sektörlerin ve şirketlerin yeni yıl sonu senaryolarını masaya yatırdı...
20. yüzyılın ilk ve ikinci yarısının başlarında iş dünyasında aktif olan kurucu kuşak en az 25 yıl yönetimde kalıyordu..
Media Markt CEO’su Yenal Gökyıldırım'ın hedefi, henüz lider olmadıkları pazarda açık ara liderliği ele geçirmek...
Anadolu Grubu Otomotiv Grup Başkanı BORA KOÇAK, fotoğrafın artık hayatının önemli bir parçası haline geldiğini söylüyor.
Ford Otosan Genel Müdürü Haydar Yenigün’ün sorularımıza verdiği yanıtlar şöyle...
Son dönemde müteahhitleri en çok zorlayan konu ise arazi geliştirmek…
Nef Yönetim Kurulu Başkanı Erden Timur’la hızlı büyümeyi, yeni projelerini ve hayallerini konuştuk...
IBM’in C Level yöneticilerle yaptığı araştırmanın sonuçları...
Tüm sektörler büyüme peşinde...Ancak büyümenin mevcut iş yapış tarzları ve koşullarda kolay olmayacağı da aşikar...
Özellikle son 3 yılda iç pazarda yaşanan sert dalgalanmalar ve sıkışan ekonomik ortam talebi daralttı...
Yiğit Gürçay ile lastik pazarındaki gelişmeleri, rekabetteki son durumu konuştuk...
Son 10 yılda Türkiye’de çok şey değişti. Türk şirketleri artan finansman olanaklarını değerlendirdi, dışa açıldı...
Akkök CEO’su Ahmet Dördüncü, grubunun yeni dönem büyüme planlarını ve bu planları nasıl hayata geçireceklerini anlattı..