Türkiye perakende sektörünün dev şirketleri, son dönemde yurt dışı mağaza atağına geçti...
Alışveriş merkezlerinin ciroları şubat ayında geçen yılın aynı ayına göre yüzde 22,6 azaldı. Ziyaretçi sayılarına işaret eden ziyaret endeksi ise yıllık bazda yüzde 62 geriledi.
Alışveriş merkezleri (AVM) ile zincir marketlere mesafe ve nüfus kriteri ile birlikte satış esaslarında bir dizi değişikliğe gidilecek.
BMD Başkanı Öncel, perakende sektörü için ciro kirası ya da kira indirimi imkanı olmayan mağazalar için tazminatsız erken fesih imkanının hayata geçirilmesini talep etti.
BİM, Fas'ta kurduğu BIM Stores SARL şirketinin yüzde 35 azınlık hissesinin İngiltere merkezli özel sermaye fonu Helios Investment Partners'a satışı için anlaşma imzaladı.
Sabancı Holding bugün gerçekleştirilen yönetim kurulu toplantısında, iştiraki CarrefourSA’nın paylarının fiili dolaşım oranını yüzde 5’e yükseltme kararı aldığını duyurdu.
İngiltere'nin en büyük perakende zincirlerinden Marks & Spencer (M&S), 94 yıl sonra ilk kez zarar açıkladı.
Brave New World Küresel Araştırması'na göre, salgınla birlikte markalar arasındaki hayranlık kavramı yerini güvensizliğe bıraktı ve lüks tüketim markalarına karşı olumsuz algı arttı.
Koronavirüs sürecinde online alışverişin ciro içindeki payını yüzde 2’den yüzde 4-5 seviyesine çıkaran CarrefourSA, yeni dönemde online perakendeye yoğunlaşacak.
Hazır giyim perakandeciliğinde mağalar kapatılınca işler durma noktasına geldi. Ancak sektörden iyi haberler de geliyor. DeFacto CEO'su Ateş, "İki hafta içinde geçen yılki ciroları yakaladık" diyor.
ABD'de kişisel tüketim harcamaları nisanda aylık yüzde 13,6 azalarak, tüm zamanların en yüksek düşüşünü gösterdi.
AYD Başkanı Prof. Dr. Hüseyin Altaş, Instagram canlı yayınında Özlem Aydın Ayvacı'nın sorularını yanıtladı. Altaş, normalleşme sürecine geçişte AVM'lerde alınan önlemler hakkında bilgi verdi.
Koronavirüs moda sektöründeki fiyatları da etkiledi. Chanel, Louis Vuitton ve Tiffany Co. gibi moda devleri artan maliyetleri telefi için fiyatlarına yüzde 5 ile 17 arasında zam yaptı.
Salgın süreciyle birlikte daha önce internetten satışı olmayan işletmelerin e-ticaret çözüm ve uygulamalarına ilgisi yılın ilk 4,5 ayında, 2019'un aynı dönemine göre yüzde 1400 arttı.
Koronavirüs salgını nedeniyle market, eczane ve hijyen ürünleri satan firmalar dışında hizmetlerini durdurarak geçici süre kapatılan AVM'ler de bugünden itibaren kapılarını açtı.