Bebek-çocuk kategorisi, yüzde 15’i aşan büyüme hızı, yüzde 20-30’a ulaşan kâr oranlarıyla yükselişini sürdürüyor.
Boyner Holding Yönetim Kurulu Başkanı Cem Boyner sorularımızı yanıtladı...
Money Club programı, müşterisini en iyi tanıyan sadakat programı olma iddiasını sürdürüyor
Kına Demirel Beskinazi, sadakat programları Money Club kartı, CRM çalışmalarını ve sosyal medyadaki projelerini anlatıyor...
Metro Dünya CEO'su Jovel Saveusse, grubun Türkiye performansını ve pazardaki rekabeti değerlendirdi.
Guillaume De Colonges, perakende pazarındaki hedeflerini, indirim marketlerine karşı izledikleri stratejileri anlattı
"Perakende çıkışı" gerçekleştirerek son müşteriyle birebir iletişime girmeleriyle dikkat çekiyorlar
Türkiye'nin AVM perfomansı oldukça iyi.
Kendi mağazasını kendi açan şirket sayısı hızlı artıyor.
"Türkiye'de perakendede çok hızlı bir dönüşüm yaşandı. AVM'ler olmasaydı bu gelişim yaşanmazdı"