Deneyimlerimi uluslararası alana taşımak istiyorum

25.12.2015 11:11:330
Paylaş Tweet Paylaş
Deneyimlerimi uluslararası alana taşımak istiyorum
Yolculuk
“DENEYİMLERİMİ ULUSLARARASI ALANA TAŞIMAK İSTİYORUM”

Goldmaster İş Geliştirme Direktörü ERKAN ŞEN, 2001 yılında Süleyman Demirel Üniversitesi Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği bölümünden mezun oldu. 2003 yılında kalite kontrol müdürü olarak kariyerine başladığı Show Televizyonları’nın ardından Aiadata’da teknik ve ürün müdürlüğü yaptı. Bugün ise Goldmaster’da iş geliştirme direktörü olarak zirve yolculuğunu sürdürüyor. 1 En önemli deneyim Erkan Şen, kariyeri süresince önemli başarılara imza attı. Aidata’da tüketici elektroniği departmanını kurma sürecinde yer almasını çok önemsiyor. “Sonrasında Goldmaster’ın uluslararası birçok aksesuar markası ile örneğin Philips, Vivanco, Swisscharger ile işbirliği yapmasına katkım da başarılı bir başlangıç yapmamı sağladı” diyor. 2 Kariyer hedefi Şen, kariyer ve başarı hedeflerini şöyle açıklıyor: “Pazarlama ve satış alanında edindiğim deneyimleri uluslararası bir ortama taşımayı planlıyorum. Bu, yerli bir markayı yurtdışı satışa açmak olabilir. İçeride yarattığımız değerleri uluslararası pazarlara sunmayı, ihracat temelli ve ülke için daha katma değerli bir kariyer hedefliyorum.” 3 Öncelikli gündemi Erkan Şen, gündeminde büyüme ve büyümeyi yönetmenin önemli yer tuttuğunu söylüyor. Şen şöyle devam ediyor: “Tüketici elektroniğinde lider aksesuar tedarikçisi olma hedefimiz var. Bunun için yeni fırsat alanları araştırıyor, bu alana yeni markalar taşıyoruz. Pazar payımızı artırmayı hedefliyoruz. Beklediğimizden daha zor bir yıl geçiriyoruz, bir taraftan mevcudu korumayı başarırken fırsat varsa daha cesur davranarak işimizi büyütebilir, geliştirebiliriz.

BARBAROS UYGUN ING BANK BİREYSEL BANKACILIK GENEL MÜDÜR YARDIMCISI
 EĞİTİM YOLU

Beşiktaş Atatürk Anadolu Lisesi (1993)
Marmara Üniversitesi İngilizce Endüstri Mühendisliği (1997)
Boğaziçi Üniversitesi İşletme Yüksek Lisansı (2002)
Columbia Üniversitesi CIBE İşletme Sertifikası (2010)
 KARİYER YOLU
(1997-1998) Euro Fashion (Aile şirketi)
(1998-2012) Bireysel bankacılık birim müdürü, KOBİ bankacılığı birim müdürü, şubesiz bankacılık birim müdürü Garanti Bankası
(2012-...) Bireysel bankacılık genel müdür yardımcısı, icra kurulu üyesi, ING Menkul yönetim kurulu başkanı ING Bank
 YAŞAM MOTTOM
 Bütünselliğe oldukça önem veriyorum. Bir şeyi yaparken resmin tüm parçalarının tam olmasına özen göstermek gerektiğine inanıyorum.
 İŞ FELSEFEM
İş felsefemi, kalıcı değerler yaratabilmek şeklinde tanımlayabilirim. İş hayatında sürdürülebilirlik önemli. Bunun için de iş modelleri mutlaka iyi bir sistem kurgusu üzerine inşa edilmeli. ÇOCUKLUĞUMDA HAYALİM Hayalim uzaya çıkabilmekti. Astronotlara çok özeniyordum.
 EN ÖNEMLİ BAŞARIM
Dengeli bir hayat ve dengeli bir mutluluk kurabilmek. İş hayatında İlk dönemlerimde Garanti Bankası’nda KOBİ Bankacılığının kuruluşunda yer aldım. Olgunluk dönemimde ise ING Bank’ın dönüşümünde rol almak benim için iki çok önemli nokta.
 KARİYER HEDEFİM
Girişimcilik ruhu ile çalışmaya devam etmek ve global ölçekte liderlik hedefleyebilmek.
BAŞARI FORMÜLÜM
Başarıya giden yolda, insana yatırımın, iyi planlamanın, çok yönlü sorun-çözüm ilişkilerini hesaba katmanın çok önemli olduğunu düşünüyorum.
 EN ÖNEMLİ GÜNDEMİM
Volatiliteyi kısa vadede yönetebilmek. Bununla birlikte, içinde bulunduğumuz zorlu lokal ve global konjonktürde, uzun vadeli fırsatları takip etmek.
 MEZUN OLDUĞUMDA…
Çalışma hayatıyla çok erken yaşlarda babam sayesinde tanıştım. Mezun olduğumda, kendi işimi kurmayı hedefliyordum ki bunu bir süre aile işinde başarıyla sürdürdüm.
 ÖZEL YAŞAMIMDA
Farklı ülkelere seyahat etmek, farklı kültürlerle tanışmak ve o kültürleri oranın insanlarının gözüyle görmeye ve yaşamaya çalışmaktan çok hoşlanırım. Yakın tarih ile ilgili de araştırma, biyografi ve analiz okumayı severim.

 Tırmanış
 BERNARDO PAZARLAMA DİREKTÖRÜ YEŞİM ÇAĞLAR ÖZBEK, “SON 5 YILDAKİ BÜYÜME İVMEMİZİ KATLAYARAK DEVAM ETMEK İSTİYORUZ. ULAŞILABİLİR LÜKS KAVRAMININ İÇİNİ DOLDURAN MARKALARDAN OLACAĞIZ” DİYOR.
 Bernardo Pazarlama ve Marka Direktörü Yeşim Çağlar Özbek, Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo-TV Sinema bölümünden mezun oldu. Londra'da Middlesex Üniversitesi’nde pazarlama yönetimi alanında yüksek lisansını tamamladı. Kariyerine AB Tanıtım’da başlayan Özbek, ardından Cen Ajans Grey’de çalıştı. Sportsnet/TBWA İstanbul’da müşteri grup direktörü olarak Powerade ve Vestel-Süreyya Ayhan kampanyasını yönetti. “Hep bir markanın başına geçmek istiyordum. O markanın pazarlama iletişimi stratejisini kurmak ve yönetmek istiyordum ki Superfresh Kerevitaş’tan teklif aldım” diyen Özbek, şöyle devam ediyor: “Markanın pazarlama müdürü oldum. Küçük bir ekiple Haagen Dazs’ın lansmanını yönettim. Markanın Türkiye pazarında pazara penetre edilmesini sağladık.” Superfresh’in ardından Balparmak ve Doğan Gazetecilik’te de görev alan Özbek, 2009’dan beri Bernardo’da görev alıyor. Özbek, gündeminin en önemli maddelerini ise şöyle anlatıyor: “Ürün gamımızı 12 kişilik yemek takımları ve evlilik hazırlıklarının gerektirdiği tüm ürün gamı başta olmak üzere pişirme ve mutfak ürünlerinde premium kaliteye çıkarıyoruz. En önemli gündemim marka algımızı yükseltmek. Son 5 yıldaki ivmeyi katlayarak devam etmek ve ulaşılabilir lüks kavramının içini dolduran markalardan olmak istiyoruz. Doğal Hayatı Koruma Derneği (WWF) ile Türkiye’nin nesli tükenmekte olan çiçeklerine ve kelebeklerine dikkat çekmek amacıyla özel birer ürün serisi hazırladık. Bu seride kullanılan desenlerde kardelen, ters lale, İstanbul çiğdemi gibi kültür mirasımızın parçası haline gelmiş çiçeklerimiz bulunuyor. Bu serilerin satışından ayrılacak pay ile WWF bitki örtüsü ve canlı çeşitliliğini artıracak projelere kaynak aktarılacak.”

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


YAZARIN DİĞER YAZILARI TÜMÜNÜ GÖRÜNTÜLE

Yorum Yaz