MURAT ABBAS
ZORLU PSM GENEL MÜDÜRÜ
EĞİTİM YOLU
Akif Tuncel
Anadolu Lisesi (1988)
İstanbul
Üniversitesi, İngilizce İşletme Fakültesi (1993)
KARİYER YOLU
1994-1996
Audit asistanı -
Denet BDO
1996-1998
Kıdemli
denetleyici, Audit müdürü- Coopers and Lybrand –PwC
1998-1999
Finansal saha
kontrolörü - Bosch-Siemens-Profilo
1999-2000
Finans müdürü -
Superonline
2000-2001
Finans Müdürü -
Tickettürk
2003-2008
Radyo
programcısı, festival küratörü - Dinamo FM
2008-2009
Etkinlik Müdürü
- MTV Türkiye
2009-2014
Genel müdür
yardımcısı - Pozitif & Babylon
2014-2015
PSM’den sorumlu
hissedar temsilcisi - Zorlu Gayrimenkul
2015-…
Genel müdür –
Zorlu PSM
YAŞAM MOTTOM
Her şey güzel
olacak.
İŞ FELSEFEM
Mümkün mertebe,
sıfır hata.
ÇOCUKLUĞUMDA HAYALİM
Bilgisayar
mühendisi olmaktı.
MEZUN OLDUĞUMDA
O yıllarda ‘Big
5’ diye adlandırılan denetim şirketlerinden birisinde ‘partner’ olmayı hayal
ederdim. Belki de Coopers and Lybrand-Pricewaterhouse birleşmesi olmasaydı
kariyerimde geldiğim nokta bu olacaktı.
BAŞARI FORMÜLÜM
Çok çalışmak,
takım oyununa ve eğitimin önemine inanmak.
EN ÖNEMLİ BAŞARIM
Birbirinden çok farklı
iki sektör olan finans ve eğlence/müzik arasındaki sorunsuz geçişi yapabildim.
Şu an tam da yapmak istediğim işi yapıyor olmam en büyük başarım.
KARİYER HEDEFİM
Zorlu PSM’yi
dünyanın en prestijli 5 performans sanatları merkezinden birisi yapmak.
EN ÖNEMLİ GÜNDEMİM
Zorlu PSM’yi
İstanbul, Türkiye ve bölgenin kültür-sanat hub’ı haline getirmek.
HOBİM
Çok iyi bir plak
koleksiyonum var. Hem adet hem içerik kalitesi bakımından oldukça iddialıyım.
On sekiz yıllık DJ’lik ve radyo programcılığı kariyerim de mevcut.
Tırmanış
FUJİTSU TÜRKİYE GENEL MÜDÜRÜ SELDA BAĞDAT BAHADIR, “KARİYERİM BOYUNCA ORTAK HEDEFE KOŞAN, İYİ TAKIM OYUNU OYNAYAN EKİPLER KURUP YÖNETTİM” DİYOR.
Fujitsu Türkiye Genel Müdürü Selda Bağdat Bahadır, İTÜ Matematik Mühendisliği bölümünden 1989 yılında mezun oldu. Fujitsu’dan önce IBM’de Global Business Services (GBS) departmanında Orta ve Doğu Avrupa ve Ortadoğu ve Afrika Bölgesi Telco Partner’ı olarak görev yaptı. 25 yıllık iş yaşamında IBM, Cisco ve Gantek gibi BT sektörünün öne çıkan şirketlerinde üst düzey yöneticilik yaptı.
Bahadır,
Türkiye pazarının yanı sıra Rusya’nın da içinde olduğu Bağımsız Devletler
Topluluğu, Orta ve Doğu Avrupa ile Ortadoğu ve Afrika gibi 30’u aşkın ülkenin
BT ve telekomünikasyon pazarında deneyim kazanmasının kendisine geniş bir bakış
açısı sağladığını söylüyor ve şöyle devam ediyor: “Diğer kültürlerin iş yapış
biçimini deneyimlemek, kültürel farklılıkları anlamak, dünyaya olan bakış açımı
ve sektörel bakışımı büyük oranda geliştirdi.”
Kariyeri
boyunca ortak hedefe koşan, iyi takım oyunu oynayan ekipler kurup yönettiğini
ifade eden Bahadır, bundan sonrası için kariyer ve başarı hedefini şöyle
açıklıyor: “En büyük heyecanım, 25 yıldır Türkiye’de ve 30’u aşkın ülkede
edindiğim tecrübeyle Türkiye’de BT ve telekomünikasyon pazarını büyütmek ve
pazarın katma değerini artırmak. Fujitsu’nun DNA’sında yer alan; iş
ortaklarından oluşan eko sistemi ile çözüm üretme ve birlikte büyüme vizyonu
da, benim hedeflerimi gerçekleştirmem
anlamında önemli bir yer tutuyor.”
Bahadır,
2016 ajandasının en önemli maddesini ise şöyle dile getiriyor: “Önümüzdeki
dönemde, Anadolu açılımımızı büyüterek devam ettirmeyi planlıyoruz. Bu amaçla,
KOBİ'lerin dijital dönüşümünde yer almak, kurumların veri merkezi çözüm ve
yönetimlerini üstlenmek ve ayrıca dış kaynak kullanımı gibi başlıklarda ilk
akla gelen teknoloji ortağı olmak istiyoruz.”
Yolculuk
“GÜNDEMİMDE
DİJİTAL VAR”
Tipi
Ergun, Grohe’nin Doğu Akdeniz bölgesinde pazarlamadan sorumlu en üst düzey
yöneticisi. 1993 yılında Avusturya Lisesi’ni bitirdikten sonra
1996 yılında Viyana Ekonomi Üniversitesi Ekonomi bölümünden lisans, 2000
yılında da aynı okulda ekonomi yüksek lisans derecesini almış. Kariyerine New
York’ta LanguageWorks’ta proje müdürü olarak başlayan Ergun, Türkiye’ye dönünce
Eczacıbaşı Holding’de ekonomist olarak çalışmaya başlamış. Grup bünyesinde
Vitra’da ürün müdürlüğü de yapmış.
1 Kariyer hedefi
Ergun, kariyerinde pazarlama
yönünde ilerleme kararı aldıktan sonra çeşitli pozisyonlarda görev almış ve
Grohe’de Doğu Akdeniz Bölgesi’nde pazarlamadan sorumlu en üst düzey yönetici olarak
kariyerine devam ediyor. Kariyer hedefinin liderlik becerilerini
kuvvetlendirerek doğru iç görülerle şirketin geleceğini doğru şekillendirmeye
katkı sağlamak olduğunu söylüyor.
2
En önemli deneyim
Kariyeri
boyunca en başarılı olduğu konunun yapıları baştan yaratmak olduğunu söyleyen Ergun,
şöyle devam ediyor: “Genelde çalıştığım işlerde hep lansmanlardan sorumlu oldum.
Dayanıklı tüketim alanında dünya çaplı seri lansmanlarında çalıştım. GROHE’de
ise bizzat projesini mimari ekiplerle koordine ettiğim İstanbul’da dünyanın
8’inci Grohe Live!Center’ini 2.000 metrekare genişliğinde bir tesis olarak açtık.
3 Gündemi
Tipi
Ergun, 2016 ajandasının en önemli maddelerini şöyle açıklıyor: “Dijitalleşme
pek çok endüstride oyunun kurallarını hızla değiştiriyor. 5-10 yıl sonra tüm
sektörlerin dinamikleri çok farklı noktalara ulaşacak. Bu nedenle CDO Turkey
(Turkey Chief Digital Officer) platformunu kurduk. Aktif katkı sağlamaya
çalışıyorum.”
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?