Keşfetmenin sonu yok

25.10.2016 15:23:160
Paylaş Tweet Paylaş
Keşfetmenin sonu yok

DR. PELİN ERİŞTİREN İNCESU

ASTRAZENECA TÜRKİYE ÜLKE BAŞKANI

 EĞİTİM YOLU

Bornova Anadolu Lisesi

(1980-1987)

Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi

(1987-1994)

Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi Psikiyatri Uzmanlığı

(1994-1999)
KARİYER YOLU

(1999-2000)

Medikal Müdür-Roche

(2000- 2004)

Ürün Müdürü-AstraZeneca

(2004-2007)

Uzmanlık Ürünleri Pazarlama Müdürü-AstraZeneca

(2007-2012)

Pazar Erişim Direktörü-AstraZeneca

(2012-2014)

Medikal ve Dış İlişkiler Direktörü-AstraZeneca

(2014 Ocak-Kasım)

Diyabet, Kardiyovasküler, Onkoloji İş Birimi ve Pazar Erişim Direktörü-AstraZeneca

(2014 Kasım - ...)

Ülke Başkanı-AstraZeneca

 YAŞAM MOTTOM

Samimiyet, zorluklar karşısında yılmadan mücadele etmek, her zaman pozitif ve esnek olmak.

İŞ FELSEFEM

Hızlı adaptasyon, öğrenme çevikliği, risk almaktan kaçınmamak ve etkin bir dinleyici olabilmek.

ÇOCUKLUĞUMDA

Tiyatro sanatçısı olmayı hayal ediyordum.

MEZUN OLDUĞUMDA

Mezun olduğumda psikiyatrist olmak, insanların hayatlarına dokunarak fark yaratmak istiyordum ve bu isteğimi belirli bir dönem hayata geçirdim.

EN ÖNEMLİ BAŞARIM

İki çocuğu olan çalışan bir anne olarak evdeki ve işteki yoğun hayatı iyi bir şekilde yöneterek iş-yaşam dengesini başarıyla sağlayabilmek.

KARİYER HEDEFİM

AstraZeneca’da farklı seviyelerde/coğrafyalarda yönetici rollerinde görev almayı, Türkiye’deki hastaların en gelişmiş ilaçlara ulaşmasına ve ülkemizin bilimde ilerlemesine katkıda bulunmayı hedefliyorum.

BAŞARI FORMÜLÜM

Merak duygusunu yitirmeden, akıllı riskler almaktan kaçınmadan ve yılmadan hedefe odaklanmanın başarı getireceğini düşünüyorum.

EN ÖNEMLİ GÜNDEMİM

AstraZeneca’nın Türkiye’ye yatırımını artırarak şirketimizin büyümesini sağlamak.
ÖZEL YAŞAMIMDA

Seyahat etmek, kitap okumak, sinema, bahçeyle uğraşmak, kişisel ve organizasyonel gelişime vakit ayırmaktan hoşlanıyorum.

 

TIRMANIŞ

 “OTOMATİK KATILIMDA KURAL KOYUCU OLMAK İSTİYORUZ”

NN HAYAT VE EMEKLİLİK SATIŞ KANALLARINDAN SORUMLU GENEL MÜDÜR YARDIMCISI ALPER ERDİNÇ, BES’TE OTOMATİK KATILIMIN EN ÖNEMLİ GÜNDEMİ OLDUĞUNU BELİRTEREK “OYUNUN KURALLARINI DEĞİŞTİRECEK BU SİSTEMDE KURAL KOYUCU OLMAK İSTİYORUZ” DİYOR.

Alper Erdinç, 1999’da ODTÜ İstatistik Bölümü’nden mezun oldu. Kariyerine aynı yıl Garanti Sigorta’da, pazarlama-kurumsal iş ve performans geliştirme yönetmeni olarak başladı. 2005 yılında pazarlama ve iş geliştirme müdürü olarak TEB Sigorta’ya geçen Erdinç, 2008’de Zürih Sigorta’da pazarlamadan sorumlu genel müdür yardımcısı, 2011’de BNP Paribas Cardif’te acente kanalı genel müdür yardımcısı görevlerinde bulundu. Ocak 2015’ten bu yana da NN Hayat ve Emeklilik’in satış kanallarından sorumlu genel müdür yardımcılığını sürdürüyor.

NN Hayat ve Emeklilik’teki görevi süresince acente destek ve eğitim programlarının hayata geçirilmesine ve geliştirilmesine katkıda bulunan Erdinç, “Acente Destek Masası” ve “NN Akademi” projelerinin hayata geçirilmesine katkı sağladı. NN Grubu içerisinde Türkiye ve yurtdışında farklı görev sorumluluklar almaya hazır olduğunu belirten Erdinç, gündemini şöyle anlatıyor:

“Yeni dağıtım kanalları bulunması, mevcut dağıtım kanallarında entegrasyon projeleri ve bu günlerde yoğun olarak gündemimizi alan bireysel emeklilikte otomatik katılım düzenlemesi öncelikli konularım. Bireysel emeklilik ve hayat pazarında oyunun kurallarını değiştirecek bu sistemde kural koyucu olmak istiyoruz.

Sektörün 2023 vizyonuna ulaşmasını sağlayacak bu düzenleme bu günlerde ajandanın en öncelikli konusu. Başladığı anda BES sektörünün mevcut rakamlarımı 3-4 kat büyütebilecek bir değişiklik. Hazır olmak en önemli önceliğimiz.”

 

YOLCULUK

AJANDAMIN EN ÖNEMLİ MADDESİ KEŞFETMEK”

Brisa Tüketici Ürünleri Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı KORHAN KOREL, 2002 yılında Boğaziçi Üniversitesi Kimya Mühendisliği Bölümü’nden mezun oldu. Kariyerine, Unilever’de Lipton’un özel müşteriler ve tanzim teşhir yöneticisi olarak başladı. 2006’ya kadar aynı şirkette çeşitli pozisyonlarda çalıştı. 2006’da Pepsi Bottling Group’un ticari pazarlama müdürlüğüne, 2007’de pazarlama müdürlüğüne atandı. 2009’da Danone’ye ticari pazarlama ve satış geliştirme müdürü olarak katıldı. 2014-2016 yılları arasında The Abraaj Group Yörsan’da sırasıyla pazarlama genel müdür yardımcısı, vekaleten genel müdür ve ticari grup başkanlığı görevlerini üstlendi.

1.En önemli deneyimi

“Üniversiteden mezun olduktan 20 ay sonra Unilever’de müdür olmak, dünyada ilk defa McDonald’s ve Burger King’e Lipton Ice Tea satmak, 35 yaşında Danone’de ülke müdürü görevine gelmek kariyerimdeki önemli adımlardı. Ama en önemli başarım, yoğun çalışma temposuna rağmen oğlum Kuzey’in “En iyi arkadaşın kim?” sorusana “Babam” diye karşılık vermesi oldu. Bu benim için her şeyden değerli.  

2.Kariyer Hedefi

Brisa’da ve Sabancı Ailesi’nde büyük başarılara imza atmak. Türkiye’den dünyaya açılan bir şirketi yönetmek ve zirveye taşımak istiyorum. Ajandamın en önemli maddesi keşfetmektir. Bazen bir şehir, kasaba, bazen bir insan, kültür, yepyeni bir iş, sektör. Keşfetmenin ve öğrenmenin benim için sonu yok.

3.Gündemi

Brisa sektöründe birçok ilke imza atmış, yenilikçi ve başarılı bir şirket. Ben şu anda tüketicilere farkında oldukları veya olmadıkları ihtiyaçları konusunda yeni hizmetler, değerler sunacak, iş ortaklarımız için vazgeçilmez olmamızı sağlayacak projeler üzerinde çalışıyorum. Bunun için de güçlü bir ekiple tüketicilerin hızla değişen ihtiyaçlarını, isteklerini, dünyadaki trendleri analiz ediyoruz.

 

 

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


YAZARIN DİĞER YAZILARI TÜMÜNÜ GÖRÜNTÜLE

Yorum Yaz