BURCU KESKİNER 3M SATIŞ VE PAZARLAMA OPERASYONLARI DİREKTÖRÜ EĞİTİM YOLU
İSTEK Uluğbey Lisesi (1995)
Boğaziçi Ün. İşletme Bölümü (1999) KARİYER YOLU
2000-2002 Marka müdür yardımcısı Coca-Cola Türkiye
2002-2006 Marka müdürü, Diageo
2006-2007 Kıdemli Marka Müdürü, Türk Henkel
2007-2011 Pazarlama müdürü, Danone Türkiye
2011-... Satış ve pazarlama operasyonları direktörü, İŞ FELSEFEM Doğru önceliklendirmeyle, sonucu getirecek önemli konulara odaklanarak verimli çalışmak. Pareto verimlilik felsefesiyle yüzde 80 sonucu getirecek en önemli yüzde 20 işi öncelikli olarak ele almak. KARİYER HEDEFİM Genel olarak kariyerimde mevcut pozisyonuma odaklanıyorum, farklı kariyer fırsatları önüme sunulduğunda ise yeni pozisyonlarda kendimi geliştirme fırsatı buluyorum. EN ÖNEMLİ BAŞARIM 12 yıllık hızlı tüketim sektöründeki pazarlama deneyimimi, 3M’de endüstriyel bölümde pazarlamaya farklı bakış açısı katarak iyi şekilde aktardım. Bu sayede fark yarattım. EN ÖNEMLİ GÜNDEMİM 3M markası yönetimi ve pazarlama iletişimiyle müşterilerimize daha yakın olmamız ana gündemimi oluşturuyor. ÖZEL YAŞAMIMDA Pilates, spor ve astrolojiyle ilgilenmekten hoşlanırım. YAŞAM MOTTOSU Dengeli yaşam; aileme, çocuklarıma, sevdiklerime, spora, kültüre, işime dengeli vakit ayırarak mutlu olmak. BAŞARI FORMÜLÜM Başarı kesinlikle ekiple beraber geliyor. Oldukça sonuç odaklıyımdır; net ve açık iletişimle hızla sonuca ulaşmaktan hoşlanırım. MEZUN OLDUĞUMDA Hedefim dünyanın önde gelen uluslararası hızlı tüketim şirketlerinde pazarlama alanında kariyer yapmaktı.
Tırmanış
KIDZANIA CFO'SU DERYA NASIRLI, " FİNANSTA GELENEKSEL ANLAYIŞLARI YIKIP OYUNU DEĞİŞTİRECEĞİM" DİYOR
Derya Nasırlı, Marmara Üniversitesi İşletme bölümünden mezun olduktan sonra yine Marmara Üniversitesi’nde finans ve muhasebe yüksek lisansı yaptı. 2010 yılında Fulbright ve Rotary elçilik bursuyla Babson College’de MBA’ini tamamladı. Halen Arel Üniversitesi’nde muhasebe ve finans bölümlerinde doktora eğitimini sürdürüyor. 2003 yılında finansal kontrol uzmanı olarak Praktiker’de başladığı kariyerini ise Kidzania CFO’su olarak sürdürüyor. Nasırlı, en önemli iş deneyimini LC Waikiki Uluslararası Perakende Finans Proje Müdürü pozisyonunda elde ettiğini söylüyor. Nasırlı, bu deneyimini şöyle anlatıyor: “Ukrayna, Gürcistan, Kırgızistan, Makedonya, Kosova, Fas, Belarus ve Ermenistan ülke girişlerinde finans ekiplerinin ve sistemlerinin kurulmasında bizzat bulundum. Farklı ülke, kültür ve iş birimlerinden insanları bir hedef doğrultusunda koordine edebilme gücü kazandığını söyleyen Nasırlı, kariyer hedefini ise şöyle özetliyor: “Kariyerimde gelmek istediğim nokta kafamda çok net. Akademik dünyadan kopmayarak kendini daima güncel tutacağım. Finans alanında uluslararası, saygın bir profesyonel ve iyi bir lider olacağım. Finansta geleneksel anlayışları yıkıp oyunu değiştireceğim.”
ÜLFET BAYKENT UYSAL, Unilever Türkiye’de başladığı 12 yıllık yolculuğunu Unilever Türkiye&NAMETRUB Bölgesi’nde satış ve pazarlama ekiplerinden sorumlu İK direktörü olarak sürdürüyor. İngiltere ve Fransa’ da görev aldıktan sonra 2009’da yeniden Türkiye’ye döndü. ve yeni görevini üstlendi.
Yolculuk
"GELECEĞİN LİDERLERİNİ YETİŞTİRİYORUM"
1-En önemli deneyim Uysal, en önemli iş deneyimlerini şöyle anlatıyor: “Bir önceki görevimde tedarik zincirinden sorumlu İK direktörü olarak endüstriyel ilişkiler, toplu sözleşme ve sendikal ilişkiler alanındaki deneyimlerim çok kıymetli oldu.
2-Ajandasının en önemli maddesi Uysal, ajandasının en önemli maddesinin yetenek yönetimi olduğunu söylüyor ve şöyle devam ediyor: “Önümüzdeki yıllarda ihtiyacımız olacak yeteneklerin, becerilerin ve geleceğin liderlerinin gelişimine şimdiden başlıyoruz. 2020 Yetenek & Kabiliyet Geliştirme Projesi en önemli gündem maddelerimizden bir tanesi.
3- Kariyer hedefi Uysal, deneyimli ve başarılı bir İK profesyoneli olarak kariyerine devam etme arzusunda olduğunu söylüyor. “İhtiyaçlara yönelik çözümler geliştirebilmek de benim için önemli” diyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?