Eczacıbaşı, işe alabilecekleri nitelikteki son sınıf ve master öğrencilerini “test sürüşü” adını verdikleri 2 aylık staj programlarına kabul ediyor.
Genç Capital’in bu araştırması, sektör sektör hangi iş alanlarında hangi pozisyonlara ihtiyaç duyulacağını ortaya koyuyor.
Ocak ayında başlayan “mentorluk” sisteminde 42 yönetici, 42 genç yönetici adayına mentorluk yapıyor.
Vakıf, üniversite öğrencilerinin kişisel ve sosyal gelişimlerine katkıda bulunarak gençleri geleceğin lideri olmaya hazırlamayı amaçlıyor.
Türkiye’nin başarıya yürüyen genç CEO’larından eğitim ve kariyer tavsiyeleri…
Göz önünde olmayan, sessiz sedasız büyüyen kalıp sektörü dünya markalarını Türkiye’ye getiriyor.
Türkiye’nin önde gelen şirketleri, artık gençlere yatırım yapmanın gücüne inanıyor.
2010 yılında yine birçok şirket büyüme hedeflerine paralel olarak MT programıyla geleceğin yöneticilerini yetiştirmeye devam edecek.
Vodafone, “genç yetenekleri” çekme, mevcut çalışanlarını geliştirme programları uyguluyor.
STK’lar ve meslek örgütleri de sosyal ve sektörel amaçlarına ulaşmada gençleri çok önemsiyor.
Türkiye’nin en seçkin üniversitelerinden gelen gençlerin oluşturduğu kulüp, fikir odaklı çalışmalarını tüm hızıyla sürdürüyor.
İşe alınmanın, aile bağı ile kazanılan bir hak olmadığının altını çizen şirketler, sadece hak edenin yönetime geldiğini belirtiyor.
Uzun vadeli hedefimizde mezun.com hizmetlerini sadece Türkler’e değil, ihtiyaç olan her ülke vatandaşına sunmak var” diyor.