Türkiye'nin en değerli markası: Akbank

Brand Finance tarafından gerçekleştirilen "Dünyanın En Değerli 500 Banka Markası-2015" araştırmasında üst üste 4'üncü kez "Türkiye'nin En Değerli Banka Markası" seçildi

11.02.2015 13:19:320
Paylaş Tweet Paylaş
Türkiye'nin en değerli markası: Akbank
Akbank, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından gerçekleştirilen "Dünyanın En Değerli 500 Banka Markası-2015" araştırmasında üst üste 4'üncü kez "Türkiye'nin En Değerli Banka Markası" seçildi.

TOBB BAŞKANI: FAİZLER DÜŞMELİ! TIKLAYIN!

500 BANKANIN MARKA DEĞERİ NE KADAR ARTTI?

Araştırma kapsamındaki uluslararası 500 bankanın toplam marka değeri 2014'e göre yüzde 5 artış gösterirken, Akbank'ın marka değeri aynı dönemde yaklaşık yüzde 27 yükselerek 2.5 milyar doların üzerine çıktı. Dünyanın en değerli banka markalarının bulunduğu sıralamadaki yerini 13 basamak birden yükselten Akbank, küresel ligde de 81'inciliğe çıktı.

Akbank Genel Müdürü Hakan Binbaşgil, "Bugün hem ülkemizde hem de uluslararası alanda çetin bir rekabet olduğunu görüyoruz. Bu ortamda sadece üretmek ve satış yapmak yetmiyor. İster reel sektörde, ister hizmet sektöründe olsun, şirketlerimizin daha rekabetçi olmasının, milli gelire katkılarının artmasının yolu markalaşmaktan geçiyor" dedi. 

PETROL 20 DOLAR OLUR MU? TIKLAYIN!

MARKA DEĞERİ ÖNEMLİ 
Şirketlerin en önemli aktif değerlerinden birisinin de marka değeri olduğuna dikkat çeken Hakan Binbaşgil, "Bugün alışılagelmiş finansal göstergelerin yanında şirketlerin marka değerleri de yatırımcıların tercihlerini şekillendirmede önemli rol oynuyor" diye konuştu. 

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz