Bugün çığır açan pek çok buluş rekabetin çok daha ötesini gören şirketler tarafından gerçekleştirildi. Ford, Apple, Amazon, Uber bunlara en yeni örnekler. Peki bu şirketler neyi doğru yaptı?
Türkiye ekonomisinin yüzde 2,9 büyüdüğü, ihracatın yüzde 2 daraldığı ve işsizliğin 6 yılın zirvesine ulaştığı 2016’da Türkiye’nin en büyük grupları büyümede sınıfı başarıyla geçti...
Lojistikçiler için 2016, zor bir yıldı. Ancak sektör, 2017 yılına iyimser girdi...
İş dünyasında eleştiriden hoşlanan kişi sayısı oldukça az. Yine de çoğu, hiç eleştirilmemenin de işlerin yolunda gitmediğine dair önemli bir işaret olduğunu düşünüyor...
Şirketler için Türkiye’de üretmenin eşiği ne? Hangi sınırdan sonra üretimin yurt dışına kaydırılmasına karar veriliyor? Türkiye’de üretmek veya içeriden tedarik için, hangi kriterler gözetiliyor?
Sektörel bazda yaptığımız çalışma, sıkıntıda olan şirket sayısının bazı sektörlerde yüzde 20-30’lara ulaştığını gösteriyor.
Stratejiler verimlilik üzerine odaklanıyor. Uzmanlar ise bu durumun birkaç yıl daha süreceğini öngörüyor.
Marka bilinirliği, pazar payı, tüketici verileri gibi finansal olmayan göstergeler de CEO’ların yakın takibinde…
Tüketici akıllı telefon, buzdolabı, mobilya, sigorta, tatil gibi bazı büyük alımlarını erteledi...
Markalı konut üreticileri, 2016’da 1,3 milyon konut satışıyla rekor kırdı...
2017 ve sonrasında büyümenin satın almalardan geleceğini düşünen ve bu konuda arayış içinde olan pek çok şirket var...
İş Bankası’nın ana destekçi olduğu ve Kolektif House tarafından yürütülecek olan Workup girişimcilik programı başladı.
Bundan 2 yıl önce İstanbul’da lüks plazalardan 60 büyük şirket taşındı...