MOHANBIR SHAWNEY'e göre,artık şirketler fikrin ne kadar çok olduğuyla değil,kalitesinin ne olduğuyla ilgilenmeye başladı
UĞUR EKŞİOĞLU, Şimdi eski grubunu değerlendirdiğinde"geldiği noktadan çok memnun"olduğunu söylüyor
HAMİT AYDOĞAN gelecek 5 yılda her yıl yüzde 15-20 düzeyinde büyüme ile mevcut hacmi 2 katına çıkarmak hedefindeyiz.
Turkcell, hedefteki şirketlerden biri.16 yıldır sektörünün lideri olması cirosu ve karlılığıyla yakından takip ediliyor.
Vakıfbank Genel Müdürü Süleyman Kalkan, önce müşteri sayısını artıracağını sonra da şubeleri ön plana çıkaracağını söylüyor.
Godiva, TAV, Sabiha Gökçen, Vestel, Turkcell ve diğerleri… Bütün bu işlerin ortak bir özelliği var.
Dünya teknoloji devi Alcatel-Lucent, Nobel ödüllü bilim adamlarının görev yaptığı laboratuarlarında, dünyanın geleceğini şekillendirecek bir dizi teknoloji üzerinde çalışıyor.
Çağımızı en iyi yorumlayan düşünürlerden biri olan Tomas L.Friedman teknolojiyle düzleşen dünyanın gerçeklerini anlattı
Şirketler krize karşı yatırımları erteleme, üretimi durdurma, işçi çıkarma gibi ilk reflekslerini verdi.
Bekir Okan ,"Türkiye'nin itibarının artmasıyla birlikte girişimciliğin 38 yıl öncesine oranla kolaylaştığı söyledi."
Jan Nahum Türkiye'de otomotiv sektöründe karşılaştığı zorlukları ve Türkiye'nin sektöre bakış açısını anlattı.
İş dünyasının önemli patronları iş hayatlarının 'Unutulmaz'anlaşmalarını ve bu anlaşmaların öykülerini Capital'e anlattı
Profesör Emeritus Dennis L. Meadows,“Büyümenin Sınırları” isimli kitabın yazarlarındandır.
Yıldız Holding başkanı Murat Ülker, “Önce bölgesel marka olacağız. Ardından global marka olmayı hedefleyeceğiz” diyor.
Capital’in 5’incisini düzenlediği “Türkiye’nin En Değerli Markaları” araştırmasının ilk 5’indeki şirketlerin marka değeri, krizde yüzde 13 arttı.