Online büyüyor ama ciro, kâr, müşteride hangi kanal öne çıkıyor? İşte yanıtlar…
İşte Türkiye’nin önde gelen şirketlerinin son 2 yılda KSS’deki odak konuları...
Bu yıl yeni bir sektöre daha gireceklerini söyleyen Saray Holding Yönetim Kurulu Başkanı Sami Özdağ’la aile şirketinin geleceğini, zor bir yılda yeni yatırım ve büyüme stratejilerini konuştuk...
Kurumsal sosyal sorumluluk artık şirketlerin sadece kendi ülkelerine yönelik yürüttükleri çalışmalardan ibaret değil. Global Türk şirketlerinin çoğu da bunun bilincinde...
Sektördeki tek kadın genel müdür olarak farklılaşan Fidan Bayındır Yıldız’la Türkiye Petrolleri’nin son 2 yıllık performansını ve gelecek hedeflerini konuştuk...
Capital bu yıl 17’nci kez “Kurumsal Sosyal Sorumluluk Araştırması”nı gerçekleştirdi...
BSH Türkiye CEO’su Gökhan Sığın’la beyaz eşya sektöründeki daralmayı, akıllı büyüme stratejilerini ve yeni yatırım hedeflerini konuştuk...
Yeni dönemde “borçlanma” rekabeti belirleyen önemli araçlardan biri... CEO’ların yüzde 39’u 2022’de en fazla borçlanma konusunda temkinli olacağını belirtiyor...
Migros İcra Başkanı Özgür Tort ile son iki yılda yaşadıkları önemli dönüşümü ve bu dönüşümle gerçekleştirmek istedikleri hedefleri konuştuk...
Aslında iş dünyası için “zor” olmayan bir yıl neredeyse yok. Bu yıl da onlardan biri olacak...
Bir şirket ürün portföyünü ne kadar zamanda yeniler? Bir tüketici elindeki ürünü ya da hizmeti ne kadar zamanda bir değiştirmeye karar verir?
Başarılı CEO’lara emeklilik yok. Pek çok eski CEO, kariyerini yönetim kurulu üyesi olarak sürdürüyor. Türkiye’nin büyük gruplarının yönetim kurullarında da bu CEO’ları görüyoruz...
Yeni normalin en kritik başlığı “hız”. Hızlı olmayanın neredeyse hiç şansı yok...
Dalgakıran Grubu İcra Kurulu Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyesi Steven Young’la gerçekleştirdiğimiz söyleşimiz şöyle...
Eğer son iki yılı ekonomide belirsizliklerle geçirdiğimizi düşünüyorsanız, kemerlerinizi sıkı bağlayın. Uzmanlara göre “asıl zorlu etap” şimdi başlıyor...