Ödeme sistemleri sektörünü değerlendiren Papara CEO’su Ahmed Faruk Karslı, yeni adımlarını ve hedeflerini de anlattı...
Sucher ve Gupta ile güvenin iş dünyasındaki kritik yeri ve önemi üzerine konuştuk...
Capital Dergisi, 21’inci kez yılın en başarılı 30 pazarlama liderini araştırdı...
Sürdürülebilirlik yol haritalarını uzun vadeli olarak planladıklarını anlatan Yüce ile çevreci kart sürecini ve bu alandaki hedeflerini konuştuk...
Oba Makarna yönetim kurulu başkanı Musa Özgüçlü ve oğlu şirketin CEO’su Alpaslan Özgüçlü’yle yeni yatırımlarını ve bundan sonraki hedeflerini konuştuk...
Talepte, yeni bir dönem yaşanıyor. Tedarikteki sıkıntılar, hareketli kur, yüksek enflasyon dengeleri alt üst etti...
En büyük hedefimiz de dijitalleşip dönüşmek” diyor. Zorlu Enerji CEO’su Sinan Ak ile sektörün ve şirketin yaşadığı dönüşümü konuştuk...
Dolar kurundaki yükseliş ve enflasyonist ortam, yatırım maliyetlerini her geçen gün artırıyor...
'Bizim şu andaki serüvenimiz bu bölgelerdeki herkese bir Flo ayakkabısı giydirmek' diyen Mehmet Ziylan’la yeni dönem planlarını konuştuk...
EuroStat verileri, Türkiye’deki brüt asgari ücretin Euro cinsinden 2011’deki asgari ücretle neredeyse aynı seviyede kaldığını gösteriyor...
Doğuş Otomotiv Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Ali Bilaloğlu, Capital’in sorularını şöyle yanıtladı...
Bu yıl 21’incisini gerçekleştiğimiz “En Beğenilen Şirketler” araştırmamıza girmeye hak kazanan şirketlerin de bu vizyonla hareket ettiğini görüyoruz...
Unilever Türkiye Orta Asya ve İran Yönetim Kurulu Başkanı MUSTAGA SEÇKİN, Unilever olarak sürdürülebilir iş dünyasının lideri olmak istediklerini söylüyor...
ÇAĞLAYAN ÇETİN, “Sıradaki hedefimiz, Türkiye’den sonra EMEA Bölgesi’nin lideri olmak” diyor...
Getir Yönetim Kurulu Başkanı TUNCAY TÜTEK, “Sadece ürün satıyor olsaydık bu noktaya gelemezdik” diyor...