Artan maliyetler, çoklu kanal stratejileri, fiyat baskısı ve dijitalleşmeyle değişen profille müşteri segmentleri mitoz bölünme yaşıyor...
Koton CEO’su Dr. A. Bülent Sabuncu, Capital’in sorularını şöyle yanıtladı...
Yüksek enflasyonist ortamda şirketler işletme sermayesini kontrol altında tutup “fit” kalmanın peşinde!
Mustafa Zaim’le Maxion İnci Jant Grubu’nun yeni yatırımlarını, hedeflerini ve sektörün içinden geçtiği zorlu dönemin etkilerini konuştuk...
Türkiye ekonomisinin üç büyük sektörü otomotiv, beyaz eşya ve inşaatta daralma başladı...
Borusan Holding CEO’su Erkan Kafadar, Capital’in sorularını şöyle yanıtladı...
Capital Dergisi olarak 2012 yılından bu yana yayınladığımız “Kadın Dostu Şirketler” araştırmasını bu yıl 10’uncu kez gerçekleştirdik...
Yıldız Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ülker, son dönemde yaşadıkları önemli gelişmeleri ve gelecek hedeflerini Capital’e anlattı...
Doğan Holding Yönetim Kurulu Başkanı Begüm Doğan Faralyalı, Capital’in sorularını şöyle yanıtladı...
P&G’den Unilever’e, Vodafone’dan Toyota’ya kadar son 10 yılda Türkiye pazarında cirosunu birkaç katına çıkarmayan global dev yok gibi…
Aytemiz Genel Müdürü Çağdaş Demirağ ile hem yeni şirketini hem sektördeki hedeflerini konuştuk,,,
Capital Dergisi’nin bu yıl 15’inci kez hazırladığı “Yurt Dışında Kurulu En Büyük Türk Şirketleri/Global 50 Türk Şirketi” araştırması...
Bekdikhan, “Türkiye’de elektrikli araç payımızın 2025 sonunda yüzde 25’lere çıkacağını, 2030’a kadar da yüzde 50-60’lara varmasını öngörüyoruz” diyor. Bekdikhan ile yeni dönem planlarını konuştuk...
Sabancı Holding Enerji Grup Başkanı Kıvanç Zaimler, grubun enerji alanındaki yatırım planını ve gelecek hedeflerini Capital’e anlattı...
2021’de bir ürünü yerine koyma maliyeti plastikte yüzde 150, tekstilde yüzde 128, boyada yüzde 100, otomotivde yüzde 35 arttı...