Köşe Yazısı

Köşe Yazısı

Profesyonelleşen Doluca artık daha sağlıklı

Doluca'daki en büyük değişim, 1,5 yıl önce aile üyelerinin yönetim kurulu kadrosuna geçmesi olmuş.

1 NİSAN, 2010

Köşe Yazısı

People sektöre hızlı bir giriş yaptı

Erkıran, büyük emek verdiği MediaCom’dan ayrılarak kendi şirketi People’ı kurdu.

1 NİSAN, 2010

Köşe Yazısı

Philips değerini kanıtlayarak satışlarını artırdı.

Özlem Fidancı, sağlık ve iyi yaşam alanında lider marka olmayı amaçladıklarını söylüyor.

1 NİSAN, 2010

Köşe Yazısı

İnkar etmek, şirketi ölüme götürür!

Hatayı kabul etmemek, bütün suçu rakiplere atmak şirketin sonunu getirir.

1 NİSAN, 2010

Köşe Yazısı

Çalık'ın bankası bölgede büyüyor

Bankacılık, sosyal sorumluluk ve konut kredileriyle ilgili haberler...

1 NİSAN, 2010

Köşe Yazısı

Zaman Gazetesi'nin traj sorunu çözülemiyor

Reklamverenler dernekleri, gazete tiraj ölçümleriyle ilgili bir açmazı çözmeye çalışıyor.

1 NİSAN, 2010

Köşe Yazısı

Reklamverenler Dernegi'ne yeni başkan

Ahmet Pura, önümüzdeki dönem için Reklamverenler Derneği Başkanı olarak seçildi.

1 NİSAN, 2010

Köşe Yazısı

Kazanmak için önce güven kazanmak gerek

Plouffe, “Online Pazarlama Teknikleri ve Kazanmak İçin Cesaret” başlıklı bir konuşma yaptı.

1 NİSAN, 2010

Köşe Yazısı

Şekerbank KOBİ bankası konumunu sürdürüyor

Meriç Uluşahin, esnek vade seçenekleri bu yıl da üretenin yanında olacaklarının altını çizdi.

1 NİSAN, 2010

Köşe Yazısı

Dijital dönemde ışık hızıyla büyüme

13’üncü Araştırma Zirvesi kapsamında önde gelen kuruluşlarının yöneticileri deneyimlerini paylaştı.

1 NİSAN, 2010

Köşe Yazısı

Benden sonra devam

"Benden sonra devam kitabı" dönüşümün temelinin atılmasının hikayesidir.

1 NİSAN, 2010

Köşe Yazısı

“1 numaralı dijital ajans olmak istiyoruz“

Hakan Senbir, MUST adını taşıyan bir strateji geliştirmiş.

1 NİSAN, 2010

Köşe Yazısı

Sessiz reklamla bir ilgi gerçekleştirdi

2 yıllık bir moladan sonra Şekerbank, şimdi çarpıcı bir reklam kampanyasıyla ekranlarda yer alıyor.

1 NİSAN, 2010

Köşe Yazısı

“Yaban kampanyası satışları artırdı”

Perol Ofisi'nin yeni reklam kampanyası Tütrkiye'nin her yerinden olumlu yorumlar aldı.

1 NİSAN, 2010

Köşe Yazısı

Zirve yolu

Yöneticilerin, hedefleri, planları ve kariyerleri...

1 NİSAN, 2010