Doluca'daki en büyük değişim, 1,5 yıl önce aile üyelerinin yönetim kurulu kadrosuna geçmesi olmuş.
Erkıran, büyük emek verdiği MediaCom’dan ayrılarak kendi şirketi People’ı kurdu.
Özlem Fidancı, sağlık ve iyi yaşam alanında lider marka olmayı amaçladıklarını söylüyor.
Hatayı kabul etmemek, bütün suçu rakiplere atmak şirketin sonunu getirir.
Bankacılık, sosyal sorumluluk ve konut kredileriyle ilgili haberler...
Reklamverenler dernekleri, gazete tiraj ölçümleriyle ilgili bir açmazı çözmeye çalışıyor.
Ahmet Pura, önümüzdeki dönem için Reklamverenler Derneği Başkanı olarak seçildi.
Plouffe, “Online Pazarlama Teknikleri ve Kazanmak İçin Cesaret” başlıklı bir konuşma yaptı.
Meriç Uluşahin, esnek vade seçenekleri bu yıl da üretenin yanında olacaklarının altını çizdi.
13’üncü Araştırma Zirvesi kapsamında önde gelen kuruluşlarının yöneticileri deneyimlerini paylaştı.
"Benden sonra devam kitabı" dönüşümün temelinin atılmasının hikayesidir.
Hakan Senbir, MUST adını taşıyan bir strateji geliştirmiş.
2 yıllık bir moladan sonra Şekerbank, şimdi çarpıcı bir reklam kampanyasıyla ekranlarda yer alıyor.
Perol Ofisi'nin yeni reklam kampanyası Tütrkiye'nin her yerinden olumlu yorumlar aldı.