"Dünyanın en yenilikçi akıllı telefon ailesi Lumla, ajandamda önceliğini koruyacak."
“Eğer mevcut çalışanlarınızla yeniden iş görüşmesi yapmak ve işe almak için 3 ay süreniz olsaydı, ne kadarını asla işe almazdınız?”
"2013'te ciroyu ikiye katlayacağız”
Türkiye’deki şirketler, kuruluşları nedeniyle “çocukluktan” yavaş yavaş “gençlik” ve “olgunluk” dönemine geçmeye başlıyor.
"Ana hedefimiz Doğuş Çay'ı bir gıda grubuna dönüştürmek.”
"2013 yılında 85 yeni şube açmayı hedefliyoruz ve 15 yeni şehre girmeyi planlıyoruz.”
"Dijital ajansımızla entegrasyonumuzu hayata geçirme fırsatı bulduk."
"Yeni dijital yapılanmayla da tam ve donanımlı hizmet veren medya ajansı tanımını hem mecra hem reklamveren tarafına hissettireceğiz”
Hangi sektörde çalışıyor olursanız olun, şayet şirketiniz özünde hizmet satıyorsa o zaman nihai hedefinizin müşterilerinizi mutlu etmek olması gerekir.
Toplum önüne çıkıp konuşmak oldukça korkutucudur.
Hedeflere ulaşma konusunda Hyundai Assan'ın yolculuğu sürüyor.
Erkek hazır giyimin en köklü kuruluşlarından Kiğılı, aynı zamanda sektörün en hızlı büyüyen markalarından.
Bu yıl öncelikli gündemimiz, taşınabilir bilgisayar pazarında aldığımız yolu tablet bilgisayar ürünlerinde de alabilmek.
Michelin dünyanın en büyük lastik üreticilerinden...