KÖŞE YAZISI

Köşe Yazısı

Perakende sektörü bütünleşmeye hazırlanıyor

Geçtiğimiz ay Milliyet gazetesi, perakende sektörünün tepe yönetimini bir araya getiren bir buluşma düzenledi.

1 MART, 2011

Köşe Yazısı

Edelman 2011'e göre CEO'lara güven artıyor

Edelman Güven Barometresi, bu yıl Davos'daki Dünya Ekonomik Forumu'nda açıklandı.

1 MART, 2011

Köşe Yazısı

Yaratıcılar ne okuyor ?

Zihin açıcılar Reklamcılık, yaratıcılığın merkezde olduğu bir alan.

1 MART, 2011

Köşe Yazısı

Büyümenin yüzde 70'i dijitalden

Geçtiğimiz ay pazarlama iletişiminin en önemli etkinliklerinden biri Social Media Weeks'di.

1 MART, 2011

Köşe Yazısı

Hedefte 5 milyar dolar var

"Yönlendirmeye çalıştığımız pazar, gerçekten çok büyük ve önemli. Ben bunun bilincindeyim"

1 MART, 2011

Köşe Yazısı

Kendi ajansı hızlı başladı

Kendi Ajansı, reklam sektörünün yeni nesil ajanslarından.

1 MART, 2011

Köşe Yazısı

Ellerimi kirletmeyi sevmiyorum

PepsiCo, dünyanın en çok çalışılmak istenen şirketleri arasında ön sıralarda yer alır.

1 MART, 2011

Köşe Yazısı

Hırslıyım, Hedeflerim net

Aras Şenyüz, kariyeri boyunca ona en büyük desteği veren iki isme teşekkür ederek başlıyor sözlerine.

1 MART, 2011

Köşe Yazısı

Telekomun paylaşamadığı lider

İlker Koçak, kariyeri başarılarla dolu bir isim.

1 MART, 2011

Köşe Yazısı

Sırada tepe yöneticilik var

Dilek Çuhacı, basit ama yaratıcı fikirlerin büyük ciro girdilerine nasıl dönüşebildiğini ilk profesyonel işlerinden biri olan Converse Türkiye'de yaşadı.

1 MART, 2011

Köşe Yazısı

Aile bireylerinin öğrenme süreci

Bir girişimcinin bir işi delege edip ardından başarılı sonuç aldığı ilk gün, artık onun üzerine binasını dikeceği temelin atıldığı gündür.

1 MART, 2011

Köşe Yazısı

Piyasalar ve TCMB bekle-gör dönemine girdi

Merkez Bankası'nın cari açığa karşı aldığı önlemlerle Türkiye'den yaklaşık 10 milyar dolar kısa vadeli yabancı sermaye çıktı.

1 MART, 2011

Köşe Yazısı

TCMB para politikası deneyi dikkatle izleniyor

Türkiye piyasaları ocak ayına düşük gelen enflasyon rakamıyla iyi başladı.

1 ŞUBAT, 2011

Köşe Yazısı

Dentsu'nun Türkiye hedefi

Toyota, son dönemde reklam konusunda ciddi bir atağa geçti

1 ŞUBAT, 2011

Köşe Yazısı

Sunumun sırrı ayrıntıdadır

Tatmin edici bir sunumla muhteşem bir sunum arasındaki tek fark, ayrıntılara verilen önemdir.

1 ŞUBAT, 2011