SEKTÖRLER

Emlak

Yükseliş sürüyor

Maslak'ta 4 yıl içinde plaza sayısı 56'ya çıkacak.

1 EYLÜL, 2012

Gıda

Gıdada neler oluyor?

Büyüyen ekonomiye paralel olarak Türkiye’de gıda sektörü olağandan çok daha canlı bir dönemden geçiyor.

1 AĞUSTOS, 2012

Enerji

Enerji borsası ne getirecek?

Hakan Irgıt, yeni borsanın işleyişini ve enerji şirketlerine getireceği avantajları 10 soruda anlatıyor.

1 AĞUSTOS, 2012

Enerji

Madene inen inene

Sektöre dönük yatırımcı ilgisi, önümüzdeki süreçte artarak devam edecek.

1 AĞUSTOS, 2012

Diğer Sektörler

Reklamın gizli güçleri

Reklam sektörü, 4,3 milyar TL’lik bir hacme ulaştı.

1 AĞUSTOS, 2012

Gıda

İlk 50'ye 2015'de gireriz

Keskinoğlu Yönetim Kurulu Başkanı Fevzi Keskinoğlu’nun sorularımızı yanıtladı.

1 AĞUSTOS, 2012

Diğer Sektörler

Her hesaba özel strateji

Sosyal medyada çoklu hesap yönetiminde en büyük sıkıntı, güncel içerik bulmakta ve koordinasyonu sağlamakta yaşanıyor.

1 TEMMUZ, 2012

Diğer Sektörler

Farkındalık ve güven yaratın

Lon Safko ile şirketlerin sosyal medyada nerede yanlış yaptığını ve bu konudaki iyi ve kötü örnekleri konuştuk

1 TEMMUZ, 2012

Diğer Sektörler

Online itibar yönetimi

Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü ile sosyal medya yönetimini ve odaklandıkları dijital itibar yönetimini konuştuk

1 TEMMUZ, 2012

Perakende

Kart kullanım oranı yüzde 82'ye ulaştı

Kına Demirel Beskinazi, sadakat programları Money Club kartı, CRM çalışmalarını ve sosyal medyadaki projelerini anlatıyor...

1 TEMMUZ, 2012

Diğer Sektörler

Sıkışıklık sinyalleri

Sektörlerden gelen sinyaller ...

1 TEMMUZ, 2012

Diğer Sektörler

Türkiye'nin fabrika ligi

Türkiye'nin üretim cephesinde yeni dönemde yaşananlar...

1 TEMMUZ, 2012

Enerji

Amaç müşteri sadakati

Timuçin Güler, Opet Kart’m geldiği noktayı, müşteri beklentilerine yönelik şirketin gelecek hedeflerini anlatıyor...

1 TEMMUZ, 2012

Perakende

2,5 milyon mutlu müşteri

Turuncu Kart ile , milyon müşteriye ulaştı

1 TEMMUZ, 2012

Perakende

Money Club perakendenin en büyük kulübü

Money Club programı, müşterisini en iyi tanıyan sadakat programı olma iddiasını sürdürüyor

1 TEMMUZ, 2012