Büyüyen ekonomiye paralel olarak Türkiye’de gıda sektörü olağandan çok daha canlı bir dönemden geçiyor.
Hakan Irgıt, yeni borsanın işleyişini ve enerji şirketlerine getireceği avantajları 10 soruda anlatıyor.
Sektöre dönük yatırımcı ilgisi, önümüzdeki süreçte artarak devam edecek.
Reklam sektörü, 4,3 milyar TL’lik bir hacme ulaştı.
Keskinoğlu Yönetim Kurulu Başkanı Fevzi Keskinoğlu’nun sorularımızı yanıtladı.
Sosyal medyada çoklu hesap yönetiminde en büyük sıkıntı, güncel içerik bulmakta ve koordinasyonu sağlamakta yaşanıyor.
Lon Safko ile şirketlerin sosyal medyada nerede yanlış yaptığını ve bu konudaki iyi ve kötü örnekleri konuştuk
Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü ile sosyal medya yönetimini ve odaklandıkları dijital itibar yönetimini konuştuk
Kına Demirel Beskinazi, sadakat programları Money Club kartı, CRM çalışmalarını ve sosyal medyadaki projelerini anlatıyor...
Türkiye'nin üretim cephesinde yeni dönemde yaşananlar...
Timuçin Güler, Opet Kart’m geldiği noktayı, müşteri beklentilerine yönelik şirketin gelecek hedeflerini anlatıyor...
Money Club programı, müşterisini en iyi tanıyan sadakat programı olma iddiasını sürdürüyor