“Yılın En Başarılı Pazarlama Yöneticileri” araştırması, bu yıl 13’üncü kez yapıldı.
Perakendenin geleceği nasıl olacak? Büyüme nereden gelecek? Dünya Perakende Kongresi’nde ünlü CEO’lar bu sorulara yanıt aradı.
TGI Türkiye’nin yaptığı araştırmaya göre Türkiye’de hala 15 yaş üstü kent nüfusuna dahil olup da tüketime katılmayan önemli bir kesim var
Jak Kamhi ile Profilo markasının batış hikayesini, kendisinin nerelerde hata yaptığını, ilklerini ve iş dünyasındaki derin tecrübesini konuştuk.
Şirketlerin bütçe tercihlerini araştırdık. 2014'ün bütçelerinde temkinlilik hakim. Şirketler öngörülemeyen riskler için tercihini "yuvarlanan kestirimli" bütçeden yana kullanıyor.
Ayten Çöl ile çiftçiliğe adım atmasının aşamaları, PepsiCo ile çalışmaları ve partneri PepsiCo hakkında konuştuk.
Dünyadaki CEO sirkülasyonu, yüzde 15’e yükseldi Sadece CEO değil, ona bağlı C-seviye yöneticilerin de aynı koltukta kalma süreleri kısaldı.
Capital’in Yenibiris.com ile beraber 2.590 çalışan ve CEO Club üyesi 100 CEO ile yaptığı iki anket de Türkiye’de çalışanların yarıya yakınının günde 10 saatten fazla çalıştığını gösteriyor.
Teknolojinin hızla gelişmesiyle daha fazla verinin eskiye göre çok daha hızlı ortaya çıkması karmaşayı tetikliyor. İş yapmak giderek karmaşıklaşıyor....
Howard Behar’la Starbucks’ın kazandıran formülünü, nasıl yeniden yapılandırıldığını ve liderlik deneyimlerini paylaştığı son kitabı “It’s Not About The Cofee”yi (Sadece Kahveyle İlgili Değil) konuştuk.
Harvard mezunu Psikolog Daniel Goleman ile odaklanma üzerine gerçekleştirdiğimiz sohbetimizin detayları şöyle...
Liderlere göre bu kayıplar, yaşandıkları dönemde büyük hayal kırıklığı yaratsa da önemli deneyimler kazanılmasına da neden oldu.
CEO’ları en çok strese sokan konu yıl sonu hedeflerini tutturamamak. Ekonomi ve politikadaki ani ve beklenmedik gelişmeler de stres düzeylerini artırıyor. CEO’lar stresle başa çıkmak için kendi bireysel formüllerini geliştirmiş durumda.
2016 yılında mağaza sayısını 650’ye, cirosunu ise 3 milyar TL’ye çıkarmayı planlayan Koton’un yaratıcılarından Yılmaz Yılmaz’la, zirveye nasıl çıktıklarını konuştuk.
Hakan Baş, yeni döneme iddialı hazırlandıklarını söylüyor. “2013’te ciromuzu 10’a katlayarak 25 milyon dolara çıkardık” diyerek sıra dışı performansa dikkat çekiyor.