YÖNETİM

Yeni trendler

Dijital çağda rekabet etmenin stratejik prensipleri

Bu makalede CEO’ların dijital devrimle ortaya çıkan stratejik meydan okumaya çözüm bulmak için alması gereken 6 kritik karar sunuluyor.

10 AĞUSTOS, 2014

Liderlik

Koruma dönemi

Son dönemde piyasadaki risk oranının yükselmesi büyüme konusunda şirketlerin daha da hassas davranmasına neden oldu.

8 AĞUSTOS, 2014

Liderlik

Yeni risk hesapları

Son günlerde Marc Faber, Nouriel Roubini gibi ekonomistler, ABD kaynaklı olası bir krize işaret ediyor. Avrupa’daki sıkıntının sürüp sürmeyeceği de bir başka tartışma konusu.

7 AĞUSTOS, 2014

Başarı Öyküleri

Amatör ligden çıktık amaç şampiyonluk

Daikin satışının ardından oyunun kuralının değiştiğini söyleyen Önder, burada şampiyonluğu hedeflediklerine vurgu yapıyor. Önder’den bu hızlı büyümenin arkasında yatan refleksleri dinledik...

6 AĞUSTOS, 2014

Pazarlama

En gözde yüzde 10

Steve Carlotti, kategorilerin trendlerini belirleyen “süper tüketicileri” ve dünya devi markaların onlardan faydalanma yöntemlerini anlattı.

3 AĞUSTOS, 2014

Liderlik

Kişisel misyonum

Türk liderlerinin “kişisel misyon”larını ve bunların şirketlerine katkısını araştırdık.

3 AĞUSTOS, 2014

Liderlik

Büyük uyanış

İş dünyasında CEO’ları uyandıran “büyük uyanış” ve “değişim”anlarını araştırdık.

3 AĞUSTOS, 2014

Başarı Öyküleri

Farklı model bizi büyüttü

Erol Bilecik, Türkiye’de olmayan bir modeli uygulayarak, dünya markalarının tercih ettiği şirket olmalarının arkasındaki başarı öyküsünün detaylarını anlattı.

3 AĞUSTOS, 2014

Yeni trendler

Güneş enerjisinin parlak potansiyeli

Maliyet avantajı nedeniyle üst düzey yöneticilerin radarına güneş enerjisi daha fazla giriyor.

1 AĞUSTOS, 2014

Yeni trendler

Kaynak devrimine hazır mısınız?

Artan global talebi karşılamak için kaynak verimliliğinin dramatik boyutlarda artırılması gerekiyor.

1 AĞUSTOS, 2014

İnsan kaynakları

Süper ücretli CEO'lar

Capital Türkiye’nin en çok kazandıran sektörlerini ve en çok kazanan 50 CEO’sunu belirledi.

11 HAZİRAN, 2014

Yeni trendler

3D baskı gerçek oluyor

Daniel Cohen, Matthew Sargeant ve Ken Somers Katmanlı üretim büyük bir hızla evrimleşiyor. Üst düzey yöneticiler, katmanlı üretimle gelen 5 bozuculuğa karşı artık hazırlık yapmaya başlamak zorunda.

7 HAZİRAN, 2014

Yeni trendler

Çevrimsel bir ekonomiye doğru: Philips CEO’su Frans van Houten

Yeni bir ekonomik model, Hollandalı imalatçının kendi kaynak verimliliğini ve fınansal anlamda cazibesini artırmasına yardımcı oluyor.

7 HAZİRAN, 2014

Yeni trendler

İleri görüşlü bir yönetim kurulu oluşturmak

“Direktörler geleceğe yönelik bir ajandanın şekillendirilmesine daha fazla vakit ayırmalı.”

7 HAZİRAN, 2014

Pazarlama

Renkler ne diyor?

Renk, marka kimliğinin vazgeçilmez bir parçası... Aynı zamanda duyguların aktarımında önemli bir araç. Bu nedenle her şirketin kurumsal kimliğinde kullandığı bir renk var. Örneğin, Arçelik kırmızı, Turkcell mavi, Garanti yeşil, ING turuncuyu tercih ediyor...

6 HAZİRAN, 2014