Bu makalede CEO’ların dijital devrimle ortaya çıkan stratejik meydan okumaya çözüm bulmak için alması gereken 6 kritik karar sunuluyor.
Son dönemde piyasadaki risk oranının yükselmesi büyüme konusunda şirketlerin daha da hassas davranmasına neden oldu.
Son günlerde Marc Faber, Nouriel Roubini gibi ekonomistler, ABD kaynaklı olası bir krize işaret ediyor. Avrupa’daki sıkıntının sürüp sürmeyeceği de bir başka tartışma konusu.
Daikin satışının ardından oyunun kuralının değiştiğini söyleyen Önder, burada şampiyonluğu hedeflediklerine vurgu yapıyor. Önder’den bu hızlı büyümenin arkasında yatan refleksleri dinledik...
Steve Carlotti, kategorilerin trendlerini belirleyen “süper tüketicileri” ve dünya devi markaların onlardan faydalanma yöntemlerini anlattı.
Türk liderlerinin “kişisel misyon”larını ve bunların şirketlerine katkısını araştırdık.
İş dünyasında CEO’ları uyandıran “büyük uyanış” ve “değişim”anlarını araştırdık.
Erol Bilecik, Türkiye’de olmayan bir modeli uygulayarak, dünya markalarının tercih ettiği şirket olmalarının arkasındaki başarı öyküsünün detaylarını anlattı.
Maliyet avantajı nedeniyle üst düzey yöneticilerin radarına güneş enerjisi daha fazla giriyor.
Artan global talebi karşılamak için kaynak verimliliğinin dramatik boyutlarda artırılması gerekiyor.
Capital Türkiye’nin en çok kazandıran sektörlerini ve en çok kazanan 50 CEO’sunu belirledi.
Daniel Cohen, Matthew Sargeant ve Ken Somers Katmanlı üretim büyük bir hızla evrimleşiyor. Üst düzey yöneticiler, katmanlı üretimle gelen 5 bozuculuğa karşı artık hazırlık yapmaya başlamak zorunda.
Yeni bir ekonomik model, Hollandalı imalatçının kendi kaynak verimliliğini ve fınansal anlamda cazibesini artırmasına yardımcı oluyor.
“Direktörler geleceğe yönelik bir ajandanın şekillendirilmesine daha fazla vakit ayırmalı.”
Renk, marka kimliğinin vazgeçilmez bir parçası... Aynı zamanda duyguların aktarımında önemli bir araç. Bu nedenle her şirketin kurumsal kimliğinde kullandığı bir renk var. Örneğin, Arçelik kırmızı, Turkcell mavi, Garanti yeşil, ING turuncuyu tercih ediyor...