YÖNETİM

Pazarlama

Sağlıkta inovatif planlar

Innovation&Strategy, sağlık sektörü ve ekosisteminde yer alan 31 şirketin inovasyonda hangi konulara odaklandığını ortaya koydu.

16 KASIM, 2014

İnsan kaynakları

CEO'nun kritik sorusu

C seviye işe alımlar, şirketlerin işleyişi açısından kritik öneme sahip. Bu nedenle üst düzey adaylarla görüşmeleri patronlar ve CEO’lar yapıyor. Görüşmelerde ise her patron kendi beklentisine göre adayı sorularıyla terletiyor.

15 KASIM, 2014

Yeni trendler

10 kez daha etkili büyüme mümkün mü?

Yuri van Geest ile hem Startup’lar için hızlı büyümenin yollarını hem geleneksel şirketlerin kurtuluş reçetelerini konuştuk.

15 KASIM, 2014

İnsan kaynakları

Kayıp alarmı!

Müşteri kaybı ve bu kaybın nasıl engelleneceği, rekabetin yoğun olarak yaşandığı sektörlerde şirketlerin sürekli gündemindeki bir konu.

15 KASIM, 2014

Liderlik

C'lerin yeni profili

Son dönemde üst düzey yönetici profilinde önemli değişimler var.

11 KASIM, 2014

Yeni trendler

Disiplinli sürdürülebilirlik

Günümüzde çok sayıda şirket yönetebileceğinden fazla sayıda sürdürülebilirlik girişimine sahip. İşte size onları kontrol altına alma yolları. Sheila Bonini ve Steven Swartz

11 KASIM, 2014

Yeni trendler

eBay dijital perakendeyi nasıl dönüştürdü?

Mobil ticaret geleneksel mağazaların sonu anlamına mı geliyor? eBay Marketplaces’in başkanı Devin Wenig, dijitalleşmenin etkisini ve perakendecilerin hayatta kalmak için neden evrimleşmek zorunda olduğunu açıklıyor.

11 KASIM, 2014

Yeni trendler

E-hizmet neden önemli?

Dijital müşteri hizmetleri artık stratejik bir mecburiyet. Ancak bu hizmetin benimsenmesinin önünde sunum stratejilerindeki zaafiyetler ve verimliliğinin ölçülmesindeki eksiklikler gibi engeller var.

11 KASIM, 2014

Pazarlama

Sosyal müşteri devri

Adam Metz ile sosyal CRM’in şirketlere neler kazandırdığını, nelere dikkat edilmesi gerektiğini ve başarı örneklerini konuştuk.

26 EKİM, 2014

Liderlik

Türkiye'nin en sorumlu şirketleri

Türkiye’nin önde gelen kuruluşları, kurumsal sosyal sorumluluk çerçevesinde şirket imajını güçlendirmek için ciddi projeler gerçekleştirip, önemli bütçeler ayırıyorlar.

22 EKİM, 2014

Pazarlama

Segmentasyon Devrimi Başlıyor

Son dönemde müşteri segmentasyonunda, onları gruplara ayırmada büyük bir dönüşüm yaşanıyor.

22 EKİM, 2014

Pazarlama

En etkili 20 kampanya

Capital olarak markaların “unutulmaz” ve “etkili” reklam kampanyalarını araştırdık.

22 EKİM, 2014

İnsan kaynakları

Çalışan ne ister?

Çalışanlar öncelikle “adalet” istiyorlar. Sanıldığı gibi “yüksek” değil, “adil” bir ücret talep beklentileri var.

22 EKİM, 2014

İnsan kaynakları

7 aşamalı yeni iş koşusu

Adayların bir şirkete kabul edilmesi için 6-7 aşamalı bir görüşme maratonunu geçmesi gerekebiliyor.

22 EKİM, 2014

Liderlik

Çok İyi Şirket Nasıl Olunur

Jim Collins,Türkiye’deki şirketler için de hayati öneriler içeren kitabının mesajını Capital için yorumladı.

22 EKİM, 2014