Son yıllarda liderlerin övündükleri konuların başında, "şirketlerinin gençleşmesi" geliyor.
Başarılı olmak için ticari çıkarlarınızı müşterilerinizin refahıyla bağdaştırmanız gerekir.
En yaratıcı fikirler, bir şirketin ön cephesindeki elemanlarından çıkar. Size onları teşvik etmek düşer.
Oriflame, doğrudan satış modelinin ilk başarılı temsilcilerinden...
Uzmanlar yeni CEO'ların ilk 100 gündeki performanslarının çok kritik olduğunu düşünüyor.
Geçmişin sadece kâr ve satış odaklı yöneticileri, yerlerini çalışanla birebir iletişim kurabilen, dünya vatandaşı profesyonellere bırakıyor.
Kriz psikolojisinin geride kaldığı 2011 'de herkesin hedefinde büyüme var.
Uzmanlar, büyük oyuncu enflasyonu yaşayan sektörlerde konsolidasyonun kaçınılmaz olduğunu düşünüyor. Onlara göre bir sektörde 2-3 büyük oyuncu olmalı
Dünya ekonomisinin üçte ikisini ve dünyada gerçekleştirilen inovasyon faaliyetlerinin yüzde 90'ını 40 kent temsil ediyor
Refleks sürelerinin kısalması sadece fiyatla sınırlı değil...
Son dönemde birçok expat'ın koltuğuna Türk yönetici oturuyor.
Bankacılık kredilerde kontrollü büyüme için portföyleri yeniden yapılandırıyor.