Şirketlerin İK sorumlularına ve İK uzmanlarına yaşadıkları olumlu/olumsuz en ilginç mülakat deneyimlerini sorduk...
Bu toplantıda, hem yeni ürünlerin piyasaya katkıları, hem eksik taraflar ve yapılması gerekenler değerlendirildi.
Göllü, gençlerle gerçekleştirdikleri yeni projelerini ve sonuçlarını şöyle anlatıyor...
Selen Zarakol ile İK yaklaşımlarını ve gençlere yönelik stratejilerini konuştuk...
Yeni trendler dünyanın herhangi bir yerinden çıkabilir...
Şirketler,dijitalleşme sürecinden geçiyor. Ancak Charlene Li, liderlerin bu sürecin dışında kaldığını düşünüyor.
Çok büyük bir şirket bile kendi kendine her şeyi icat edemeyebilir...
MURAT GÖLLÜ, “Sosyal medyada takipçilerimize doyurucu içerik sunmak bizim için çok önemli" diyor...
Dijital pazarlama karmaşık bir sektör, fakat değişime ayak uydurabilenler için oldukça heyecan verici…
BRSS uluslararası uzay istasyonundaki astronotlar günümüzdeki temel sorulara cevap bulmanın peşinde.
Bilim insanları fikir alışverişini uzun yıllar uzman kongrelerde ve bilimsel yayınlar aracılığıyla yaptı.
Araştırma ve geliştirmeye yapılan yüksek harcamalardan her zaman inovasyonda beceriklilik anlamı çıkarılmamalıdır.
Murat Göllü ile Akbank Sanat için sosyal medyada yürüttüklerini çalışmaları konuştuk:
Rekabet avantajı yakalamak isteyen şirketler, satış-pazarlama enerjilerinin önemli kısmını sosyal ticarete yoğunlaştırdı