Köşe Yazısı

Köşe Yazısı

Büyümek için birleşme iyi bir yöntem

KOBİ'lerin birleşip önce ulusal, ardından da global rekabette avantaj kazanmaları gerektiğini söylüyorlardı.

1 NİSAN, 2011

Köşe Yazısı

Körfez’in ilgisi artıyor mu?

2006 yılındaki 2 milyar dolarlık yatırımdan sonra Köıfez'in Türkiye'ye ilgisi zayıf devam etti.

1 NİSAN, 2011

Köşe Yazısı

Enerjide potansiyel büyük

TSKB, Türkiye'de proje finansmanı konusunda önde gelen bankalardan,

1 NİSAN, 2011

Köşe Yazısı

İlk üç’te kimler var?

Şubat 2011 BKM verilerine göre temassız kredi kartları 3,4 milyon adede, temassız ön ödemeli kartlar 254 bin adede ulaştı

1 NİSAN, 2011

Köşe Yazısı

TEB yeni oyuna hazır

TEB ve Fortis nihayet birleşti,

1 NİSAN, 2011

Köşe Yazısı

17 Nisan tarihi neden çok önemli

Giderek artan bir şekilde birbirine yakınlaşan iki toplum arasındaki resmi sınırların kalkmasının çok önemli bir sembolik anlamı var.

1 NİSAN, 2011

Köşe Yazısı

250’nci yaşgünü Çırağan’da kutlayan Alman kont

Faber-Castell şirketi 250 yıldır aristokrat bir aileye ait.

1 NİSAN, 2011

Köşe Yazısı

Unilever 2011’de pazarlama yatırımlarını artırıyor

"Büyüme sihirli bir kelime, biz de her adımda bu kavramı düşünerek hareket ediyoruz" diyen Seçkin, en iyi yılda bile neyi daha iyi yapacağız diye düşündüklerini vurguluyor.

1 NİSAN, 2011

Köşe Yazısı

Zarif mutabakat

Bu sütunun sizin için bir anlamı olup olmadığına karar verebilmeniz için sonuna kadar okumanız gerekir. Aşağıda anlatılanlar, bahsi geçen şirketi ve bireylerini korumak için bir şekilde "karartılmış"

1 NİSAN, 2011

Köşe Yazısı

Dijitalin butik ajansı

Dijital reklam pastası büyüyor.

1 NİSAN, 2011

Köşe Yazısı

Twitter’da kampanya yapmak isteyenler için

Sosyal medya, son yılların en önemli fenomeni

1 NİSAN, 2011

Köşe Yazısı

Yeni kampanyamızla güven ve itibar,amaçlıyoruz

Et ve et ürünleri sektörünün güçlü şirketlerinden Namet, son dönemde reklam yatırımlarına ağırlık verdi.

1 NİSAN, 2011

Köşe Yazısı

Yerel Medyayla Reklamvereni buluşturuyoruz

"Bölgenin en güçlü kanallarıyla tüketiciye ulaşmak fikrine reklamverenler de çok olumlu bakıyor" diyor.

1 NİSAN, 2011

Köşe Yazısı

2012’ye CMO olarak girmek istiyorum

Lerzan Altan, uzun yıllar reklamcılık sektöründe bir kariyer planladı ve bunu da hayata geçirdi.

1 NİSAN, 2011

Köşe Yazısı

Gidebildiğim yerin en ucuna dek giderim

Atalay Gümrah, 19 yıldır Eczacıbaşı Holding bünyesinde, yapı grubunda çok önemli sorumluluklar aldı.

1 NİSAN, 2011