Her yıl olduğu gibi zirvedeki üçlü, Coca-Cola, IBM, Microsoft yerlerini korudu.
Sina Afra’dan ülkemizdeki tüketici davranışlarıyla ilgili ilginç gözlemler
Beko Basketbolumuza hamilik yapan şirketler arasına girdi.
“Spor, politika ötesi bir anlayış içerir ve bütün dünya insanlarını bağlar.”
Bünyelerinde yağmur yağdırıcılar olan şirketler, krizin etkilerini daha az hasarla atlatabildi.
Bu işi Türkiye’de yapmak yurtdışında yapmaktan daha zor.
İşmen, farklı tutumlarıyla sektörde önemli bir boşluğu doldurduklarını söylüyor.
“Sektör ve dernekler, yaratıcılığı her zamankinden daha fazla önemsiyor.”
"Teknolojiyle birlikte gelişip değişmeye devam edeceğiz"
Lale Saral Develioğlu, Türkiye’nin en başarılı pazarlama yöneticilerinden biri.
Kitapçı, otomotiv sektörünün en başarılı yöneticilerinden biri.
“Çok hızlı bir ekibiz. Giderek daha da hızlanıyoruz”
"Ödeme sistemlerinin büyümeye devam etmesi ve zamanla nakit harcamanın yerini alması en büyük hedefimiz."
Çağdaş ofis ortamları, çalışanların yaratıcılığını ve ilhamını tetikleyen işlev görür.