YÖNETİM

Liderlik

İnovasyonun kutsal kasesi

Çok daha fazla sayıda insan için çok daha az kaynakla daha fazlasının yapılabileceğini birkaç Hintli çığır açıcı inovasyoncu çözdü.

1 EYLÜL, 2010

Yeni trendler

Ekosistem dönüşümü

Wal-Mart, Target, Coca-Cola, Unilever gibi dev şirketler, başarıya ulaşmak için ekosistemiyle birlikte çalışıyor.

1 EYLÜL, 2010

İnsan kaynakları

Uçurum açılıyor

Kadınlar, dünyanın her yerinde erkek meslektaşlarından daha az kazanıyor. Bu gerçeğin Türkiye ‘deki rakamları ise çok çarpıcı.

1 EYLÜL, 2010

Başarı Öyküleri

'İş'e dönüşen unutulmaz tavsiyeler

Capital, Türk iş dünyasının başarılı liderlerinden hayatlarının tavsiyesini dinledi.

1 EYLÜL, 2010

Liderlik

Bölgesel liderler güçleniyor

Sınır ötesi çalışan yöneticilere göre çok ülke yönetmek zevkli ama bir o kadar da zor. İşin en sıkıntılı kısmı ise sürekli uçmak…

1 EYLÜL, 2010

Liderlik

Torunlar iş başında

Türkiye'deki aile şirketlerinde özel eğitimli, deneyimli kuşaklar yavaş yavaş devreye giriyor...

1 AĞUSTOS, 2010

Liderlik

CEO-METRE ne diyor?

Dünyayı etkisi altına alan 2009 yılındaki krizden çıkışta her şirketin her sektörün performansı farklı bir trend izliyor

1 AĞUSTOS, 2010

İnsan kaynakları

'Esnek' iade kâr getirir mi?

Araştırmalar,iadelerin sadakati ve bağlılığı arttırdığı gösteriyor,bu nedenle iş dünyasında esnek iade yayılıyor.

1 AĞUSTOS, 2010

Liderlik

Efsaneden eskimeyen öneriler

HENRY FORD'un öyküsünü paylaştığı ve yeniden yayınlanan'My life and work'kitabı oldukça çarpıçı önerilerle dolu.

1 AĞUSTOS, 2010

İnsan kaynakları

Yeni işe 3 sektör dopingi

Uzmanlara göre "dinamik" sektörlerde tecrübeli ve eğitimli istihdama olan ihtiyaç katlanarak artacak.

1 AĞUSTOS, 2010

Liderlik

Uygulama tuzağı

Son 10 yıl boyunca işletmecilik anlayışının içine,uygulamanın stratejiden farklı olduğu fikri sıkı sıkıya yerleştirildi.

1 AĞUSTOS, 2010

Liderlik

Müşterilerinizi hoş tutmaya çalışmaktan vazgeçin

Rekabette bir adım önde olmak için başarılı şirketlerin bile kendilerini arada bir silkelemesi gerekir.

1 AĞUSTOS, 2010

Pazarlama

Sınır tanımayan inovasyon dönemi

MOHANBIR SHAWNEY'e göre,artık şirketler fikrin ne kadar çok olduğuyla değil,kalitesinin ne olduğuyla ilgilenmeye başladı

1 AĞUSTOS, 2010

Pazarlama

Yaratıcı maliyet kısma taktikleri

Yaşanan kriz,şirket yöneticilerini sadece "sıkıştıklarında" maliyete odaklanma stratejisini bırakmaya itti.

1 AĞUSTOS, 2010

Liderlik

Karar motorlu organizasyon

Organizasyon şemasını unutun.Artık işin sırrı,şirketin yapısına değil karar sürecine odaklanmakta

1 AĞUSTOS, 2010