Organize perakendenin en önemli oyuncusuydu. Ancak kâr etmiyor, cirosu artmıyor üstelik müşteri kaybediyordu. Sabancı’nın çoğunluğu almasıyla büyük bir dönüşüm başladı. Bu dönüşüme ise MEHMET NANE liderlik yaptı. 2014’te cirosunu yüzde 20 artıran şirket, uzun zaman sonra ilk kez kâra geçti. 2015’e hızlı giren şirket, başta Kiler olmak üzere toplam 500 milyon TL’lik 3 kritik satın alma yaptı. CarrefourSA Genel Müdürü Mehmet Nane, önümüzdeki süreçte de organik büyümenin yanı sıra inorganik büyüyeceklerini de söylüyor ve ekliyor: “Gelecek 5 yılda müşterinin kalbinde ve aklında bir numara olmak istiyoruz. Tüm sektörde ise ilk 3’te olacağız.”
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?